XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Riiiiight, dat is het :roflol:
Als er al een 'legertje' wordt gevormd is het wel door de haters, met als commandant Eric, de mensen die ondanks dat Zyzz hun niet boeit en hem een fag vinden toch maar terug blijven komen in dit topic, als dat jullie manier van verwerken van dit verlies is, so be it..


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sorry dat we je verdriet aandoen dit was niet onze bedoeling.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


AAAAAaaaw YYyeeah
 
Dat maar blijft volhouden dat je een Zyzz-lover was, geef nou maar gewoon toe dat je in deze thread alleen maar komt om te trollen.

Doet hij dit niet in alle topics?
 
' not the jewels, or whats left from them'

:roflol:




























miss him so bad
tumblr_logdn4lkhI1qhafj6.gif
 
genoeg mensen hier die me al irl gezien hebben



en wat zou jij daar nu van weten...

ik herinner me die pic van je ex nog goed (die hier op dbb kwam vertellen dat jij gewoon een e-hero bent)
 
Wat een verlies... i'm mad brahs!! :janken:
 

dan heb je geen recht om Zyzz, the father of aesthetics, een ultieme faalbaas te noemen als jij 4tjes doet en hij enkel 9+jes;)

je bent wat je doet, en aangezien jij je graag in de poeperd laat nemen door het vriendje van je moeder ben je een mother****er;)
 
Laatst bewerkt:
dan heb je geen recht om Zyzz, the father of aesthetics, een ultieme faalbaas te noemen als jij 4tjes doet en hij enkel 9+jes;)

4tjes... zozo, wist ik niet

en jij nog veel gedoet de laatste tijd ? of ben je het eelt van je hand aan het pellen ?
 
4tjes... zozo, wist ik niet

en jij nog veel gedoet de laatste tijd ? of ben je het eelt van je hand aan het pellen ?

het gaat niet om mij, maar om jouw gedrag tegenover Zyzz, maar terzijde kan ik je wel meedelen dat ik al veel mooiere chicks heb gedoet dan die ex van je;)
 
het gaat niet om mij, maar om jouw gedrag tegenover Zyzz, maar terzijde kan ik je wel meedelen dat ik al veel mooiere chicks heb gedoet dan die ex van je;)

Je maakt dit nog wel een beetje vermakelijk met je getroll, ga zo door. Hoe gaat het trouwens met je faal PU log?
 
het gaat niet om mij, maar om jouw gedrag tegenover Zyzz, maar terzijde kan ik je wel meedelen dat ik al veel mooiere chicks heb gedoet dan die ex van je;)

je linker- en rechterhand, bedoel je ? nu ja, het niveau daalt in dit toch al waardeloze topic
 
Angelus heb je die playlist al geupload op RS zonder corrupted files ?
 
Back
Naar boven