- Waardering
- 1.024
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwd of al die mensen die roids nemen nu niet een beetje bang zijn geworden..alhoewel ze dat altijd al moesten zijn.
stel hij had al een hartprobleem, het is 100% zeker dat roids nemen het allemaal heeft verergert.
ben benieuwd of al die mensen die roids nemen nu niet een beetje bang zijn geworden..alhoewel ze dat altijd al moesten zijn.
stel hij had al een hartprobleem, het is 100% zeker dat roids nemen het allemaal heeft verergert.
na dit gelezen te hebben en nog andere broscience ga ik me rustig hier uit te voeten maken.Chestbrah was zijn broer, je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt of wie je haat, hoe weet jij nou hoeveel drugs hij gebruikt of hij wel of niet een hartaandoening had:
Dus gtfo met je ignorant gelul, je weet niet waar je het over hebt man
Dat staat misschien wat netter, alsof er zou staan dat hij met zijn harses als Tony Montana in de coke lag...

Verbaas me echt over de wat 'oudere' garde hier op dutchbodybuilding. Leden zoals powerjunkie die er serieus op in gaan en zelfs hun handtekening aanpassen. Niet te geloven..
Ach die vent is niet dood, het is veel te "mooi" voor hem om dood te gaan.
Overigens ben ik geen fanboy van hem, maar heb wel respect voor wat 'ie bereikt heeft. Beetje kinderachtig van iedereen om blij te zijn dat 'ie dood is, ook al haat je hem.![]()

Sommige reacties doen toch anders denken. En het is altijd grappig om fanboys uit te lokken. Gotta agree.niemand is hier "blij" om, het is gewoon leuk om de kindertjes uit hun kast te lokken![]()