AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

every day i'm shuffelin'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben benieuwd of al die mensen die roids nemen nu niet een beetje bang zijn geworden..alhoewel ze dat altijd al moesten zijn.

stel hij had al een hartprobleem, het is 100% zeker dat roids nemen het allemaal heeft verergert.

ben benieuwd of al die mensen die roids nemen nu niet een beetje bang zijn geworden..alhoewel ze dat altijd al moesten zijn.

stel hij had al een hartprobleem, het is 100% zeker dat roids nemen het allemaal heeft verergert.

Ik heb een weddenschap gewonnen, homo.

notsureifserious.jpg

:roflol: na dit gelezen te hebben en nog andere broscience ga ik me rustig hier uit te voeten maken.

Just sayin' maar in Thailand wordt wel eens het loopje genomen met doodsoorzaken en doodscertificaten, het komt heel veel voor dat buitenlanders omgelegd worden of aan een OD doodgaan en dat de dood dan als hartfalen wordt weergegeven. Een variant hierop is het zichzelf ophangen tijdens het masturberen...

iedereen die van vlora en vauna iets afkent, weet dit toch? Ik ruik vis...

also spot for sale

Chestbrah was zijn broer, je weet dus duidelijk niet waar je het over hebt of wie je haat, hoe weet jij nou hoeveel drugs hij gebruikt of hij wel of niet een hartaandoening had:

Dus gtfo met je ignorant gelul, je weet niet waar je het over hebt man

Dat staat misschien wat netter, alsof er zou staan dat hij met zijn harses als Tony Montana in de coke lag...

take roids
enjoy life
become a ticking time bomb

Verbaas me echt over de wat 'oudere' garde hier op dutchbodybuilding. Leden zoals powerjunkie die er serieus op in gaan en zelfs hun handtekening aanpassen. Niet te geloven..

Duss.... zyzz is nog steeds niet ergens gespot?

U mad??

2eyujde.gif

Verbaas me echt over de wat 'oudere' garde hier op dutchbodybuilding. Leden zoals powerjunkie die er serieus op in gaan en zelfs hun handtekening aanpassen. Niet te geloven..

Dat heb ik nu met kloontjes..verbaas me soms echt hoe gemakkelijk ze zichzelf weggeven. Niet te geloven..

Ach die vent is niet dood, het is veel te "mooi" voor hem om dood te gaan.

Overigens ben ik geen fanboy van hem, maar heb wel respect voor wat 'ie bereikt heeft. Beetje kinderachtig van iedereen om blij te zijn dat 'ie dood is, ook al haat je hem. :rolleyes:

Hij is hetzelfde als mij:

20j23bq.gif

Ach die vent is niet dood, het is veel te "mooi" voor hem om dood te gaan.

Overigens ben ik geen fanboy van hem, maar heb wel respect voor wat 'ie bereikt heeft. Beetje kinderachtig van iedereen om blij te zijn dat 'ie dood is, ook al haat je hem. :rolleyes:

niemand is hier "blij" om, het is gewoon leuk om de kindertjes uit hun kast te lokken :roflol:

Terug
Naar boven