MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Update uit Thailand:

w0juv.gif
 
:roflol:

wat een topic ook :roflol:
 
Als je op 22 jarige leeftijd zoveel roids en drugs neemt. Dan ben je gewoon een stumpert. Hoe je het ook went of keert. En dan het overlijden, onder het noemer van aangeboren hart defect zetten. Gaat er bij mij ook niet in als koek. Alsof het daar aan lag. :rolleyes:

Maar blijkbaar moet je niet met logica na die gast kijken. Maar gewoon als mak lammetje in die hype trein gaan zitten. Zodat je toch nog ergens bij hoort. En dan alles wat een beetje vreemd of homoachtig aan hem was, bestempelen als trollen. Die chest brah was volgens mij, ook wel zijn butt brah, me dunkt. :roflol:

PS: Ik ben geen troll. Problem?

Dat is wel degelijk mogelijk, er zijn zat mensen die veel meer troep gebruiken, en gewoon 90 jaar worden hoor ;).
 
Zwaar kippenvel wéér bij het zien van de beelden RIP Zyzz

God zij met u.

Een zonde dat deze jongeman het leven heeft verlaten.
 
Zonet een mad training ingelast en traps extra hard aangepakt speciaal voor Zyzz
alle muziek doet me ook denken aan hem
RIP bro
 
His belongings were robbed at the hotel after his death. Laptop, camera, and wallet were all stolen and the laptop and camera were going to be used to try and piece things together. His phone was found under pillow, so might have pictures on there

....

---------- Post toegevoegd Fri 12 Aug 2011 om 17:45 ----------

Originally Posted by supaturk[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Phuck i hate thai people!! Makes me not want to visit anymore. Just found out some phucking dirty kunts stole his laptop and camera and other posessions from his hotel room when he passed away. His body is being flown back this weekend, and when we asked about his possesions, they phucking said his room had been entered and alot of his belongings werent there!! Including his phucking wallet. Dirty phucking dog kunts! Who the phuck steals from a phucking dead person! This is bullsh!t!

We were really looking forward to looking at his laptop and photos on his camera to put some pieces together.. Phucking RAGING
...
 
Ja echt leuk is het allemaal ook niet he
 
southpark_jackson.gif

Waarschijnlijk zit hij nu samen met Amy Winehouse op de 'fun train'' van MJ
 
grappig dat als ik 1x een pic post meteen kaart krijg
en de rest er mooi mee weg komt ;)
 
Is dit topic nou nog aan de gang? pfff beta's
 
grappig dat als ik 1x een pic post meteen kaart krijg
en de rest er mooi mee weg komt ;)

Toen leefde het topic nog, nu is het al een tijdje net zo dood als Zyzz. Maar het topic blijft open zodat die Zyzz-ongein zich niet gaan verspreiden over de rest van het forum.
 
heb al zat kaarten door die hoerengifs.

brb rtl nieuws kijken hehe
 
Back
Naar boven