XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

wordt net als met 2pac, daar denken nog steeds mensen van dat ie leeft :D
en van osama ook

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 11:01 ----------

Ik geloof er ook sterk in dat Zyzz gewoon af wou van het personage Zyzz, maar gaat wel ver dit

door je eigen dood in scene te zetten en dan terug tot leven te komen lijkt het me dat je gewoon meer aandacht gaat krijgen:scratch:
 
door je eigen dood in scene te zetten en dan terug tot leven te komen lijkt het me dat je gewoon meer aandacht gaat krijgen:scratch:

of hij komt incognito terug tot leven
net als sniperx=jordybuild

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 11:14 ----------

sava=muayboran
 
of hij komt incognito terug tot leven
net als sniperx=jordybuild

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 11:14 ----------

sava=muayboran
hij heeft meermaals aangegeven dat hij de ecto's die hem constant "come at me bro" naroepen zwaar irritant vindt.
dat betekent dus dat hij vaak herkend wordt. Ook al is hij "dood" zullen mensen hem nog steeds herkennen en zal zijn incognito leven niet lang incognito blijven.
 
je zal maar mod zijn @ bb.com, om de 2 seconden een nieuwe zyzz thread locken
 
hij heeft meermaals aangegeven dat hij de ecto's die hem constant "come at me bro" naroepen zwaar irritant vindt.
dat betekent dus dat hij vaak herkend wordt. Ook al is hij "dood" zullen mensen hem nog steeds herkennen en zal zijn incognito leven niet lang incognito blijven.

En zelfs al zou hij het proberen.. Ik bedoel hij zal wel niet stoppen met trainen en aangezien er in elke gym zeker wel één persoon rondloopt die Zyzz zal herkennen gaat dit sowieso al niet werken
 
hij heeft meermaals aangegeven dat hij de ecto's die hem constant "come at me bro" naroepen zwaar irritant vindt.
dat betekent dus dat hij vaak herkend wordt. Ook al is hij "dood" zullen mensen hem nog steeds herkennen en zal zijn incognito leven niet lang incognito blijven.

ach als hij nu stopt met dat dere celltech gaat hij een dikkerdje worden en niemand gaat hem nog herkennen
 
ach als hij nu stopt met dat dere celltech gaat hij een dikkerdje worden en niemand gaat hem nog herkennen

eerst zal hij dan toch nog een jaartje in een grot moeten leven:P
 
als het een troll is, meest succesvolste ooit in geschiedenis van de internetz
consequences will never be the same
 
Mijn grote voorbeeld :roflol: Waarom denk je dat er al tijden geen Zyzz-threads meer te zien waren?

Ik heb gehoord uit betrouwbare bronnen,dat jij een speciaal kamertje ingericht hebt,ter ere van hem.....

Misschien BS,maar zijn HEEL betrouwbare bronnen....zelfs meerdere,dus weet niet goed of ik je moet geloven kerel.
 
Momenteel bekijken: 28 gebruiker(s) (28 leden en 0 gasten) dit topic
RoniMoon1989, AAACEEE, Aesthetic, Angelus, Apocalyp, Breakmore, Cannon, Dre20, EddyWally, EricR, Guess, hellodutchbody, Ironeather, Jchm, JH305, Kahn, Lhunar, Marc0000, motivation, noXcez, Sprutte, StanozoLulz, Tartarus, Timmeeh, Twente1983, Unieque, washandje

Hate him or love him, toch lijkt het veel mensen te interesseren. :D
 
eindelijk is die achterlijke persoonsverheerlijking voorbij. Stom pubertje die denkt dat hij god is.

Hopelijk sterft die hele manier van doen uit, en horen we er nooit meer wat van.

+1
 
Zyzz was een legendarische vermakende upbeat personage die z'n droom aan het realiseren was en daarbij veel mensen aanspoorde, aanmoedigde, en inspireerde.

Ik vind het grappig dat de haters die hem irritant vonden samen een grote saaie gezichtsloze massa vormen die niks bereiken en alleen maar negativiteit verspreiden. Niks dan jelly karakterlozen die online vervallen naar het gedrag van 13 jaar oude internethelden, maar niet inzien dat zij zelf de arroganten zijn.

Z'n 'u mad?' gedrag stond voor zorgeloosheid in een instelling die negatieve invloeden van zich afschud met een joker attitude, terwijl hij wel wat aan het bereiken was met z'n leven. Iemand die de droom van menig internetecto op zo'n leuke manier weet te realiseren heeft alle roem die hem tegemoet komt, en mijn persoonlijke bewondering, verdiend.

RIP
 
zyzz was een legendarische vermakende upbeat personage die z'n droom aan het realiseren was en daarbij veel mensen aanspoorde, aanmoedigde, en inspireerde.

Ik vind het grappig dat de haters die hem irritant vonden samen een grote saaie gezichtsloze massa vormen die niks bereiken en alleen maar negativiteit verspreiden. Niks dan jelly karakterlozen die online vervallen naar het gedrag van 13 jaar oude internethelden, maar niet inzien dat zij zelf de arroganten zijn.

Z'n 'u mad?' gedrag stond voor zorgeloosheid in een instelling die negatieve invloeden van zich afschud met een joker attitude, terwijl hij wel wat aan het bereiken was met z'n leven. Iemand die de droom van menig internetecto op zo'n leuke manier weet te realiseren heeft alle roem die hem tegemoet komt, en mijn persoonlijke bewondering, verdiend.

Rip
+1
 
+3, ondanks alle haat van duizenden mensen bleef hij toch zichzelf en bleef feesten, mensen trollen en talloze mensen inspireren om naar de gym te gaan
 
Back
Naar boven