AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (11 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zyzz was een legendarische vermakende upbeat personage die z'n droom aan het realiseren was en daarbij veel mensen aanspoorde, aanmoedigde, en inspireerde.

Ik vind het grappig dat de haters die hem irritant vonden samen een grote saaie gezichtsloze massa vormen die niks bereiken en alleen maar negativiteit verspreiden. Niks dan jelly karakterlozen die online vervallen naar het gedrag van 13 jaar oude internethelden, maar niet inzien dat zij zelf de arroganten zijn.

Z'n 'u mad?' gedrag stond voor zorgeloosheid in een instelling die negatieve invloeden van zich afschud met een joker attitude, terwijl hij wel wat aan het bereiken was met z'n leven. Iemand die de droom van menig internetecto op zo'n leuke manier weet te realiseren heeft alle roem die hem tegemoet komt, en mijn persoonlijke bewondering, verdiend.

RIP

ik moest hierbij een traantje wegpinken. +1!
 
Today is a sad day for all of us here at Nutri-sups Worldwide/Muscle Warfare, our dearest friend, team member, Australia's number 1 Fitness Inspirer Aziz Sergeyevich Shavershian has past away. What moves through us is a silence, a quiet sadness, a longing for 1 more day, 1more word, 1 more touch, we may not understand why you left this earth so soon, or why you left before we were ready to say goo...d-bye, but its not just that your gone, but that you lived. And that your life gave us memories too beautiful to forget.

We are all in tears right now, here are some last words that Aziz left in facebook msgs to our CEO 5 days ago:

"Az Sergeyevich

thanks for it all im here to stay
thats why i was thinking of chatting about it when i get back
i studied business in uni, i know how it all works
management specifically

Az Sergeyevich

toursits in thailand recognising me
its ridicolous
shouted em free drinks at bar haha"

We are sorry Aziz, that our plan can not be achieved any more, to fly you to Olympia expo 2012 as you always wanted to. Life is eternal, and love is immortal, and death is only a horizon; and a horizon is nothing save the limit of our sight.

We love you, from all of us here At Nutri-sups Worldwide Australia - Muscle Warfare Group.

R.I.P
Aziz Sergeyevich Shavershian

Please share our post on your walls, in memory of Zyzz, the King of Aesthetics.... xoxo

Executive Management
Nutri-sups Worldwide Australia


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij heeft in 2 jaar insane veel progress gemaakt, heeft met z'n vids en fysiek veel mensen geïnspireerd, daarnaast was hij gewoon uitermate grappig op de misc en /fit/, juist die arrogante houding, dat getroll.
Ik lurkte mee en vond het allemaal prachtig

zijn fysiek is voor velen (incluis mezelf) een droomfysiek. De oorzaak van overlijden is hartfalen, kan ook in de familie zitten wie weet het lol. Maar denk het niet, Hij leefde en feestte als een gek, xtc, coke, dronk minstens 4 avonden per week, AAS, en deed niet aan cardio (srs)

combinatie van factoren dus, maar laat ieder in z'n waarde wat hij van iemand vind ;)

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 10:01 ----------



Ja, maar die pic met adidas broek die hij postte, was al eens eerder gepost + die envelopjes kan je heel makkelijk faken

Hoe weet je dat? Minstens 4 avonden per week? Dan heeft hij qua fysiek toch nog flink wat bereikt in 2 jaar, als je het 4x pw zuipen, snuiven en slikken er bij op telt.
 
Zyzz dronk nauwelijks, hij was meer van de pilletjes.
 
Hoe weet je dat? Minstens 4 avonden per week? Dan heeft hij qua fysiek toch nog flink wat bereikt in 2 jaar, als je het 4x pw zuipen, snuiven en slikken er bij op telt.

Gelezen, kan bs zijn (hoogstwaarschijnlijk) maar meerdere aussies en partyboys bevestigen wel degelijk xtc en coke gebruik. Anyway heeft ie in ieder geval goed genoten

---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 12:17 ----------

Zyzz dronk nauwelijks, hij was meer van de pilletjes.

ja dat dus
 
Sitch gelooft het nog steeds niet. T zou wel op simplyshredded staan dan denk ik
 
Hij heeft op 2-3 jaar tijd wel meer bereikt en meer van het leven kunnen genieten dan de meesten onder ons ooit zullen doen. ;)
 
Zyzz was een legendarische vermakende upbeat personage die z'n droom aan het realiseren was en daarbij veel mensen aanspoorde, aanmoedigde, en inspireerde.

Ik vind het grappig dat de haters die hem irritant vonden samen een grote saaie gezichtsloze massa vormen die niks bereiken en alleen maar negativiteit verspreiden. Niks dan jelly karakterlozen die online vervallen naar het gedrag van 13 jaar oude internethelden, maar niet inzien dat zij zelf de arroganten zijn.

Z'n 'u mad?' gedrag stond voor zorgeloosheid in een instelling die negatieve invloeden van zich afschud met een joker attitude, terwijl hij wel wat aan het bereiken was met z'n leven. Iemand die de droom van menig internetecto op zo'n leuke manier weet te realiseren heeft alle roem die hem tegemoet komt, en mijn persoonlijke bewondering, verdiend.

RIP

Even alle mensen die geen fan zijn jou "legendarische vermakende upbeat personage" de grond in boren en hen verwijten van arrogant te zijn. De pot en de ketel?

Zonder te generaliseren, durf ik er nu vanuit te gaan dat jij waarschijnlijk geen Justin Bieber fan bent, terwijl die exact hetzelfde heeft gedaan als jou grote idool, zonder een dikke nek op te zetten. Hij heeft de droom van miljoenen jonge pubers gerealiseerd, maar krijgt hij jou persoonlijke bewondering of verdiend hij alle roem die hem tegemoet komt? Volgens jou bewering wel, maar ik zet mijn volledige bankrekening erop dat jij er niet zo over denkt, al ga je dat nu niet toegeven, zo slim zal je wel zijn ;). Vreemde wereld, is het niet?
 
Zyzz was een legendarische vermakende upbeat personage die z'n droom aan het realiseren was en daarbij veel mensen aanspoorde, aanmoedigde, en inspireerde.

Ik vind het grappig dat de haters die hem irritant vonden samen een grote saaie gezichtsloze massa vormen die niks bereiken en alleen maar negativiteit verspreiden. Niks dan jelly karakterlozen die online vervallen naar het gedrag van 13 jaar oude internethelden, maar niet inzien dat zij zelf de arroganten zijn.

Z'n 'u mad?' gedrag stond voor zorgeloosheid in een instelling die negatieve invloeden van zich afschud met een joker attitude, terwijl hij wel wat aan het bereiken was met z'n leven. Iemand die de droom van menig internetecto op zo'n leuke manier weet te realiseren heeft alle roem die hem tegemoet komt, en mijn persoonlijke bewondering, verdiend.

RIP

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Even alle mensen die geen fan zijn jou "legendarische vermakende upbeat personage" de grond in boren en hen verwijten van arrogant te zijn. De pot en de ketel?

Zonder te generaliseren, durf ik er nu vanuit te gaan dat jij waarschijnlijk geen Justin Bieber fan bent, terwijl die exact hetzelfde heeft gedaan als jou grote idool, zonder een dikke nek op te zetten. Hij heeft de droom van miljoenen jonge pubers gerealiseerd, maar krijgt hij jou persoonlijke bewondering of verdiend hij alle roem die hem tegemoet komt? Volgens jou bewering wel, maar ik zet mijn volledige bankrekening erop dat jij er niet zo over denkt, al ga je dat nu niet toegeven, zo slim zal je wel zijn ;). Vreemde wereld, is het niet?

Net zoals zanger Rinus een groot idool is voor veel mafkezen.
 

Die hele crew trollt gewoon mee.

En confirmed:
http://www.facebook.com/Nutrisupsworldwide?sk=wall

lijkt me niet dat de sponsor zelfs mee doet aan een elaborate trolling..

mind=blown

Sponsor kan ook getrollt worden.

Maar even in elkaar gezet, the hype is over.

:roflol:

Jammer dat je het nog steeds niet snapt. Hij is gewoon een acteur netzoals hij nu acteerd dat het personage zyzz dood is.

+1
 
Gut ....schiet helemaal vol
 
Zyzz was een legendarische vermakende upbeat personage die z'n droom aan het realiseren was en daarbij veel mensen aanspoorde, aanmoedigde, en inspireerde.

Ik vind het grappig dat de haters die hem irritant vonden samen een grote saaie gezichtsloze massa vormen die niks bereiken en alleen maar negativiteit verspreiden. Niks dan jelly karakterlozen die online vervallen naar het gedrag van 13 jaar oude internethelden, maar niet inzien dat zij zelf de arroganten zijn.

Z'n 'u mad?' gedrag stond voor zorgeloosheid in een instelling die negatieve invloeden van zich afschud met een joker attitude, terwijl hij wel wat aan het bereiken was met z'n leven. Iemand die de droom van menig internetecto op zo'n leuke manier weet te realiseren heeft alle roem die hem tegemoet komt, en mijn persoonlijke bewondering, verdiend.

RIP

Zyzz was een nog grotere aandachtshoer dan de meeste wijven.
Geen inhoud whatsoever.

Good riddance I say. Next up: Justin Bieber, Rebecca Black, mijn ex haar moeder. Ik erger mij aan aandachtshoeren zonder inhoud, deze zijn het allemaal, en allemaal een pijnlijke dood toegewenst! Hopelijk ben ik op de begrafenis aanwezig, kan ik nog even in hun kist pissen.
 
Laatst bewerkt:
al die jelly phags haten
 
Back
Naar boven