MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

En de hype om te trollen, mensen te beledigen, af te zeiken met bb.com misc achtige attitude van sommigen dan? Dat soort gedrag is wat jullie als ik mij niet vergis dus met Zyzz associeren.

Maar dat gedrag lijkt niet in de kiem gesmoord te worden terwijl dat een stuk destructiever is voor de community dan enthousiasme over de personage Zyzz ooit kon zijn, en terwijl er ook veel mensen zijn die niks met die puberale misc onzin hebben.

Komt dat doordat het moeilijk is om daar duidelijke regels tegen op te stellen terwijl het makkelijk is om hype rond een specifieke naam te bannen? Of is het meer een kwestie van wat wel of niet gereport wordt?

Het laatste dus, we zien veel maar het is ondoenlijk om iedere thread posting voor posting na te lopen. Als er echter gebashed wordt zal er worden ingegrepen, net zo goed als bij vervuiling van serieuze threads. Degenen die structureel baggeren lopen vanzelf tegen een ban aan. Op dat gebied zijn we echt niet zo vergevensgezind, trolletjes in serieuze secties zijn we liever kwijt dan rijk.

Trolletjes die echter ook nog een die Zyzz-hype in serieuze secties bleven spammen hebben er voor gezorgd dat Zyzz-threads gesloten werden. Je mag de trolls dus danken, als er gewoon 1 centraal topic was gebleven zonder vervuiling in andere threads was er wel een Zyzz-thread gebleven.
 
Het laatste dus, we zien veel maar het is ondoenlijk om iedere thread posting voor posting na te lopen. Als er echter gebashed wordt zal er worden ingegrepen, net zo goed als bij vervuiling van serieuze threads. Degenen die structureel baggeren lopen vanzelf tegen een ban aan. Op dat gebied zijn we echt niet zo vergevensgezind, trolletjes in serieuze secties zijn we liever kwijt dan rijk.

Trolletjes die echter ook nog een die Zyzz-hype in serieuze secties bleven spammen hebben er voor gezorgd dat Zyzz-threads gesloten werden. Je mag de trolls dus danken, als er gewoon 1 centraal topic was gebleven zonder vervuiling in andere threads was er wel een Zyzz-thread gebleven.

U mad?
 
Het laatste dus, we zien veel maar het is ondoenlijk om iedere thread posting voor posting na te lopen. Als er echter gebashed wordt zal er worden ingegrepen, net zo goed als bij vervuiling van serieuze threads. Degenen die structureel baggeren lopen vanzelf tegen een ban aan. Op dat gebied zijn we echt niet zo vergevensgezind, trolletjes in serieuze secties zijn we liever kwijt dan rijk.

Trolletjes die echter ook nog een die Zyzz-hype in serieuze secties bleven spammen hebben er voor gezorgd dat Zyzz-threads gesloten werden. Je mag de trolls dus danken, als er gewoon 1 centraal topic was gebleven zonder vervuiling in andere threads was er wel een Zyzz-thread gebleven.
Goed te begrijpen, en fair enough.

Wat is de regel nu precies eigenlijk? Geen topics over hem maken en niet over hem spammen?
 
die training vids ook van hem :roflol:
ginger met bad genetics
 
In de related videos:

http://www.youtube.com/watch?v=9aDxtQ-EMC0&feature=player_embedded

Kan toch niet anders denken dan dat het een chille dude was. Ik had hem wel eens willen ontmoeten, en dat heb ik eigenlijk niet bij Arnold, Coleman, of whatever. Bij Greg Plitt weer wel, en die vinden aardig wat mensen hier ook irritant. Hij en Zyzz komen beiden toch erg relaxed en positief op mij over, en zijn als weinigen inspiratie.
 
Kan toch niet anders denken dan dat het een chille dude was. Ik had hem wel eens willen ontmoeten, en dat heb ik eigenlijk niet bij Arnold, Coleman, of whatever. Bij Greg Plitt weer wel, en die vinden aardig wat mensen hier ook irritant. Hij en Zyzz komen beiden toch erg relaxed en positief op mij over, en zijn als weinigen inspiratie.

nee, het was ordinair crapuul. mensen die hem graag zagen beginnen uitschijten voor hoer, laag. heeft niks meer met trollen te maken.
 
nee, het was ordinair crapuul. mensen die hem graag zagen beginnen uitschijten voor hoer, laag. heeft niks meer met trollen te maken.
Sorry heb ik nou een bekrompen bevattingsvermogen of heb ik echt geen idee wat je hiermee bedoeld?
 
volgens mij bedoelt die dat rave sletje van facebook :roflol:
als je hem daarom haat ben je echt beta as ****
 
In de related videos:

http://www.youtube.com/watch?v=9aDxtQ-EMC0&feature=player_embedded

Kan toch niet anders denken dan dat het een chille dude was. Ik had hem wel eens willen ontmoeten, en dat heb ik eigenlijk niet bij Arnold, Coleman, of whatever. Bij Greg Plitt weer wel, en die vinden aardig wat mensen hier ook irritant. Hij en Zyzz komen beiden toch erg relaxed en positief op mij over, en zijn als weinigen inspiratie.

Misschien omdat Zyzz en Greg Plitt minder dedicated waren, meer andere dingen in het leven doen naast alleen maar bodybuilden, eten en slapen. Daarbij waren het ook superdudes met slecht getrainde benen, lichamen die voor veel mensen een voorbeeld zijn en waar de vrouwtjes op vallen en dat is natuurlijk gay op DBB.
 
superdude die bijna 100kg woog, kewl story:thumb:
 
Misschien omdat Zyzz en Greg Plitt minder dedicated waren, meer andere dingen in het leven doen naast alleen maar bodybuilden, eten en slapen. Daarbij waren het ook superdudes met slecht getrainde benen, lichamen die voor veel mensen een voorbeeld zijn en waar de vrouwtjes op vallen en dat is natuurlijk gay op DBB.

Indd. Mensen met een sociaal leven die chicks kunnen krijgen...

GAY!!!1!1!!
 
hoe lang was die gozer ??
 
Back
Naar boven