EddyWally
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je facebook chicks uitschelden bedoelt heb ik van 4chan begrepen dat dat een faker was. Zo zijn er ook een half dozijn twitter accounts met zijn naam.nee, het was ordinair crapuul. mensen die hem graag zagen beginnen uitschijten voor h**r, laag. heeft niks meer met trollen te maken.
Ik weet dat z'n broer maar 120 squat, maar weet iemand wat Zyzz squatte? Volgens mij gewoon 4 plate voor reps. edit: nee wacht hij deadlifte zeker 4 plate, squat heb ik geen idee van eigenlijk. Bij 1m85-90 ogen je benen niet zo snel echt groot, ondanks een sterke squat, AAS, en 100kg @ 8%.Misschien omdat Zyzz en Greg Plitt minder dedicated waren, meer andere dingen in het leven doen naast alleen maar bodybuilden, eten en slapen. Daarbij waren het ook superdudes met slecht getrainde benen, lichamen die voor veel mensen een voorbeeld zijn en waar de vrouwtjes op vallen en dat is natuurlijk gay op DBB.
nee, het was ordinair crapuul. mensen die hem graag zagen beginnen uitschijten voor h**r, laag. heeft niks meer met trollen te maken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]nee, het was ordinair crapuul. mensen die hem graag zagen beginnen uitschijten voor h**r, laag. heeft niks meer met trollen te maken.

pics ? (no homo)
dont care,zolang er maar pics komenmet of zonder duckface? no homo spreekt voor zich natuurlijk
(no homo)Moet je m'n log de komende weken maar in de gaten houden <3

Na wat research vond ik deze foto van jou dannyz
![]()
Bron: http://www.flickr.com/photos/gramcrackers/page5/
Explain
Gay
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Post anders nu ff je pic om het tegendeel te bewijzen![]()