MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
9 jun 2009
Waardering
920
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
8uur geleden gepost op Said 'Chestbrah' z'n facebook.

getting my brothers exact sleeve replicated onto me by the same artist, i want people to look at me and think of my brother and remember him, always been against tats but it has to be done. Love you bro RIP ♥

Ezravdb

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 aug 2008
Waardering
160
Lengte
1m78

Jinsu

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
11 nov 2004
Waardering
133

getting my brothers exact sleeve replicated onto me by the same artist, i want people to look at me and think of my brother and remember him, always been against tats but it has to be done. Love you bro RIP ♥
Ik dacht die gozer zit in de bak omdat ze hem hebben gepakt met AAS. Neemt niet weg dat je een kneus bent als een replica van een tatoeage neemt, zucht...

Eattillyoudrop

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
18 nov 2008
Waardering
44
Lengte
1m85
Massa
88kg
Vetpercentage
8%
Forever mirin bro, snap nog steeds niet hoe het allemaal is kunnen gebeuren :(. Heb normaal gesproken een "don't give a ****" attitude als het op overledenen aankomt maar ben hier echt al dagen niet goed van :treuren:.

Ezravdb

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 aug 2008
Waardering
160
Lengte
1m78
Dit nummer doet me het meest aan hem denken.

http://www.youtube.com/watch?v=esEKafh1tsU&feature=player_embedded

<3 (no homo)
wish it could last maakt ook wel de nodige emoties in mij los :(

---------- Post toegevoegd Sun 14 Aug 2011 om 12:33 ----------

Ik dacht die gozer zit in de bak omdat ze hem hebben gepakt met AAS. Neemt niet weg dat je een kneus bent als een replica van een tatoeage neemt, zucht...
moest alleen 400 $ betalen ofzo rechter was mirin, problem?

Felipe

Koning
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jan 2006
Waardering
109
Lengte
1m82
Massa
90kg
Vetpercentage
20%

Wie doe je daar een plezier mee vraag ik me dan af? Behalve diegene die hem zet omdat hij daar zijn brood mee moet verdienen.

tremendes

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 nov 2006
Waardering
2.923
Lengte
1m86
Massa
102kg
Forever mirin bro, snap nog steeds niet hoe het allemaal is kunnen gebeuren :(. Heb normaal gesproken een "don't give a ****" attitude als het op overledenen aankomt maar ben hier echt al dagen niet goed van :treuren:.
Serieus??? Je bent 30 jaar, ik lees dagelijks in de krant schreidener gevallen. Een man die verongelukt op z'n motor en 2 kleine kindjes en een vrouw achterlaat doordat een demente bejaarde 'm niet ziet bv. Of...Kindertjes met kanker die op sterven liggen en die dan nog 1x met een bus naar het strand gebracht worden zodat ze de zee nog even kunnen ruiken en het zand kunnen voelen.
En jij vind dat...don't give a **** en hier ben je al dagen kapot van? Grow up dude! :D

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Waardering
1.815
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
Oestrogeen gehalte is hoog

Ezravdb

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
23 aug 2008
Waardering
160
Lengte
1m78
Serieus??? Je bent 30 jaar, ik lees dagelijks in de krant schreidener gevallen. Een man die verongelukt op z'n motor en 2 kleine kindjes en een vrouw achterlaat doordat een demente bejaarde 'm niet ziet bv. Of...Kindertjes met kanker die op sterven liggen en die dan nog 1x met een bus naar het strand gebracht worden zodat ze de zee nog even kunnen ruiken en het zand kunnen voelen.
En jij vind dat...don't give a **** en hier ben je al dagen kapot van? Grow up dude! :D
y so srs

Masters

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
23 okt 2003
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Oestrogeen gehalte is hoog
is al dagen hoog. Meeste beta emo's hier hebben nu al cup b, over een paar weken hebben ze allemaal DD en valt hen lul eraf :trollface:

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
9 jun 2009
Waardering
920
Lengte
1m78
Massa
80kg