Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

- 2 mensen van ziekenhuis hebben bevestigd dat Zyzz dood is. Toch zijn beide telefoontjes erg raar want die lui spreken zo goed als géén engels en het klinkt al met al erg verdacht.

- Zyzz heeft naar het schijnt een troll account gehad op FB. Deze troll account heeft vanochtend dit gepost:
[afbeelding niet meer beschikbaar]


The saga continues...
 
Lol die laatste post op fb is echt vreemd.
 
Deze gozer is gewoon een personage. Ik denk dat hij gewoon genoeg heeft van zijn personage en hier graag van af zou willen. Als er hier slim op ingespeeld gaat worden, dan brengen ze gewoon shirts uit met zijn gay face en zijn oneliners. Vooral zijn
(Amerikaanse) fans zullen daar gewoon 15-20 dollar voor betalen op Ebay. Al denk ik ook dat een hoop dbb-ers en andere fans hier voor zullen betalen.

Of zijn er inmiddels al shirts uitgebracht?

Zijn al lang te koop. Supaturk wil uit de verkoop zelfs 15000 halen om zogezegd de begrafeniskosten te betalen.
 
Link naar verkoop shirts pls. Would buy
 
Zijn al lang te koop. Supaturk wil uit de verkoop zelfs 15000 halen om zogezegd de begrafeniskosten te betalen.

Denk dat die gasten met grote schulden kampen. Wel geniaal uitgedacht, alles lijkt net echt.

Oh hmm dacht dat ze nog niet op Ebay waren.
 
Link naar verkoop shirts pls. Would buy

[Link niet meer beschikbaar]

maar ik vermoed dat er nog een andere link is ook want op de reacties van bb.com staat te lezen dat supaturk ze verkoopt voor 40 dollar en dat vinden ze daar best veel. Misschien dat iemand de andere link ook weet.

edit: op facebook heeft hij dit 7 uur geleden gepost:
Website for the singlets will be up within 48 hours for purchase. I will let you know when it's up and running.
 
One big troll
 
[Link niet meer beschikbaar]

maar ik vermoed dat er nog een andere link is ook want op de reacties van bb.com staat te lezen dat supaturk ze verkoopt voor 40 dollar en dat vinden ze daar best veel. Misschien dat iemand de andere link ook weet.

edit: op facebook heeft hij dit 7 uur geleden gepost:
Website for the singlets will be up within 48 hours for purchase. I will let you know when it's up and running.


Vind het maar stomme shirts :mad:
 
Ben benieuwd over de 19de...
 
Hij is gewoon een goede zakenman, je dood faken zodat er meer producten verkocht worden.
 
Bewijs dat hij nog leeft vind ik nou niet echt overtuigend.

Beetje herp derp herp bewijs.
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
thread 2 op bb.com is terug open en alle andere threads die geopend werden zijn op slot
 
Said aka Chestbrah
God give me strength. I'm off to see my brother in the funeral home now, I just need to talk to him and see him one last time before his funeral. I'm soo scared to see him the way he is now but I have to say goodbye and give him a kiss and hold his hand one last time. I love you soo much Az, I will see you soon my brother. I know you wouldnt want to see me cry but I can't stop bursting out into tears and I'm sorry


From his facebook, horrible day for him. I don't know what the hell i would do if i lost a brother.
 
HhSI0.jpg
 
Al die mensen die 't maar niet willen accepteren :rolleyes:

Hij is gewoon dood mensen, klaar uit.
 
Back
Naar boven