XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Tot de tijd dat iemand hem ineens irl tegen het lijf loopt of hem ziet, kunnen jullie er gewoon van uit gaan dat hij dood is. Anders blijven mensen roepen dat hij nog leeft, ook over 3 maanden.
 
Is er eigenlijk al eerder iemand geweest die via internet iedereen zo erg trolde als dit en uiteindelijk ook gewoon uit de doeken kwam als troll. Ik bedoel iedere forum heeft wel zijn figuren zoals hier bijvoorbeeld Muayboran. Maar als dit egt een troll zou zijn heeft hij egt heel veel mensen getrolled.
 
Is er eigenlijk al eerder iemand geweest die via internet iedereen zo erg trolde als dit en uiteindelijk ook gewoon uit de doeken kwam als troll. Ik bedoel iedere forum heeft wel zijn figuren zoals hier bijvoorbeeld Muayboran. Maar als dit egt een troll zou zijn heeft hij egt heel veel mensen getrolled.

Zou ook een belediging zijn voor een hoop mensen, daarnaast spot je met de dood, jezelf dood verklaren en dan uiteindelijk niet dood zijn. Daarnaast kende hij heel wat mensen en het is geen makkie om iedereen ervan te overtuigen zn mond dicht te houden.

Hij is gewoon dood, klaar. Het is jammer, ik begon wel een beetje sympathie voor em te voelen als je je er een beetje in verdiept, het zijn uiteindelijk ook de aanbidders die me irriteren. Maar verder zit ik er dan ook totaal niet mee dat hij dood is.
 
hij kon nog voor jaren entertainment gezorgd hebben
Voel je de leegte dan niet?
 
hij kon nog voor jaren entertainment gezorgd hebben
Voel je de leegte dan niet?

Buiten dit forum heb ik nog nooit van die gozer gehoord, dus nee.
Als ik entertainment wil zet ik wel een dvdtje van Hans Teeuwen op of ga ik naar een pretpark.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

the body of gods
 
je bent echt serieus fan van hem he ? (zonder grappen)

Ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.
 
ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.

:d:d:d
 
Ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.

Mensen zoals El Smurfo en Angelus verafgoden hem, dat zegt toch genoeg vind ik.
 
Ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.

Nee dat zijn patsers. Wij zijn sick cunts, die doen niet aan dat apengedrag.
 
Ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.

U mad?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Pathetic Crew, ik bedoel natuurlijk Aesthetics Crew, afgekort als Ass-crew.
 
De evolutie van de superdude.. Dit krijg je dus als superdudes de kans krijgt zich te vormen naar hun eigen wens; wandelende egobommen.
 
ka-chinnn!

images?q=tbn:ANd9GcTuSlKXAGFn5XyBdfVqDgUciM2haqmgrZ1KPg0d1AO8XLOp42bv.jpg
 
Back
Naar boven