- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er eigenlijk al eerder iemand geweest die via internet iedereen zo erg trolde als dit en uiteindelijk ook gewoon uit de doeken kwam als troll. Ik bedoel iedere forum heeft wel zijn figuren zoals hier bijvoorbeeld Muayboran. Maar als dit egt een troll zou zijn heeft hij egt heel veel mensen getrolled.
hij kon nog voor jaren entertainment gezorgd hebben
Voel je de leegte dan niet?
hij kon nog voor jaren entertainment gezorgd hebben
Voel je de leegte dan niet?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
the body of gods
je bent echt serieus fan van hem he ? (zonder grappen)
ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.
Ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.
Ik blijf er toch maar vanuit gaan dat de meesten aan het trollen zijn hier, maar misschien zijn er ook wel genoeg van die batty-boys die op een feest met ontbloot bovenlichaam lopen en een gay tasje dragen.