XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

*probeert friendinvite te sturen naar ene EricR maar faalt*

Interview al gezien trouwens waar om de laatste vraag yes zyzz is dead wordt beantwoord?

Denk dat hij er niet vies van was om coïtus te hebben met zijn 'maten'.

Ze stralen wel butt-coïtus uit natuurlijk, begrijp ook niet wat ze onderscheid van welke willekeurige omgepumpte superdude ook. Omdat het misc-ers waren zijn ze opeens wel cool?

Ze stralen wel butt-coïtus uit natuurlijk, begrijp ook niet wat ze onderscheid van welke willekeurige omgepumpte superdude ook. Omdat het misc-ers waren zijn ze opeens wel cool?

Cool zijn heeft niks met spieren te maken.

Gewoon status opbouwen bishhhhhhh, laten zien wie de baas is.

---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 17:42 ----------

bij 5000+ posts ben je automatisch eric zijn vriend ;)

Ben bang dat ik die niet meer haal heheheh

Het zegt denk ik genoeg over iemand als je deze 'gayboys' cool vind. Maar bepaalde mensen op het internet zoeken soortgenoten waarmee zij zich kunnen identificeren. Dan voelen ze zich niet meer alleen en geaccepteerd. Aziz was zo iemand, dus het zou een groot gemis zijn voor deze mensen als hij er opeens echt niet meer is.

Denk dat Aziz vroeger heel vaak gepest werd op de basischool. Iemand die elke middag tegen de muren aangedrukt werd op school en zijn 'lunchgeld' moest afstaan.

Het zegt denk ik genoeg over iemand als je deze 'gayboys' cool vind. Maar bepaalde mensen op het internet zoeken soortgenoten waarmee zij zich kunnen identificeren. Dan voelen ze zich niet meer alleen en geaccepteerd. Aziz was zo iemand, dus het zou een groot gemis zijn voor deze mensen als hij er opeens echt niet meer is.

Denk dat Aziz vroeger heel vaak gepest werd op de basischool. Iemand die elke middag tegen de muren aangedrukt werd op school en zijn 'lunchgeld' moest afstaan.

Nu je het erover hebt, ik krijg ook nog geld van jou.

valt hier nog wat te fappen?

Die kans is vrij groot, het was een WOW-nerd voordat hij aan BB begon. Ik probeer alleen nog te begrijpen waarom de ene stripfiguur-clan wel cool is en de andere niet.

hij speelde 12uur wow op een dag las ik ergens

het voelt nog onwerkelijk

als ik ze formspring lees, leeft hij weer even voor me gevoel

Komop gasten, dood is dood. Laat het eens rusten..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Al die haters met hun "homo". Als vrouwen weten dat ze geqwnd worden qua uiterlijk door een ander meisje dan is het andere meisje een h**r en bij jongens noemen ze de ander een homo. Be real, leg een foto van jezelf naast een foto van Zyzz en vraag random chicks waar ze liever een beschuitje mee willen eten, vrees dat 99,9% van DBB het aflegt tegen Zyzz;).

Al die haters met hun "homo". Als vrouwen weten dat ze geqwnd worden qua uiterlijk door een ander meisje dan is het andere meisje een h**r en bij jongens noemen ze de ander een homo. Be real, leg een foto van jezelf naast een foto van Zyzz en vraag random chicks waar ze liever een beschuitje mee willen eten, vrees dat 99,9% van DBB het aflegt tegen Zyzz;).

Nou ik niet hoor ;)

pics or gfto

gaan we weer

Terug
Naar boven