Tabakstiaan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus nu willen en stel gasten gaan raten welke man er "hotter" is, en nog vinden jullie het niet gay...
Hmmm?
Dus nu willen en stel gasten gaan raten welke man er "hotter" is, en nog vinden jullie het niet gay...
Hmmm?
Wel van zijn lichaam ja, niet van zijn gedrag en nog minder van die homo's die zeggen dat hij een god was en dat soort shit. Ook al liep hij iedereen te ****en, dat extreme bewonderen is gewoon ****ing gay.
)Wij vinden er niks gays aan. Dat jij het kijken naar mooie fysieken associeert met gay zijn zegt dat meer over jou dan over ons.
Probeer het maar niet te verdringen, vroeg of laat moet je toch die kast uit. (bovendien wist iedereen het al een beetje hier hoor)

geef me ook 10 cycles en zelfs jezus wilt een beschuitje met me etenAl die haters met hun "homo". Als vrouwen weten dat ze geqwnd worden qua uiterlijk door een ander meisje dan is het andere meisje een h**r en bij jongens noemen ze de ander een homo. Be real, leg een foto van jezelf naast een foto van Zyzz en vraag random chicks waar ze liever een beschuitje mee willen eten, vrees dat 99,9% van DBB het aflegt tegen Zyzz.

Ik heb mn vriendin haar haar kort laten knippen en zwart laten kleuren, en als ik ze nu doggy style anaal neuk laat ik ze 'come at me bro' en 'u mad' roepen... Zo leeft zyzz voor mij nog steeds een beetje...
(no homo)

Nee. 'Ze' als de vrouwelijk versie van 'hem'.
En 'ik laat ze u mad roepen' is ook perfect nederlands.
---------- Post toegevoegd Mon 15 Aug 2011 om 20:48 ----------
brb
ff fappen op foto van zyzz
(no homo)