AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

iemand even posten op BB.com dat ze ericR kunnen kloten door op die pic te stemmen en ff een paar links van zijn posts in het zyzz topic daar toevoegen:D
 
iemand even posten op BB.com dat ze ericR kunnen kloten door op die pic te stemmen en ff een paar links van zijn posts in het zyzz topic daar toevoegen:D

Jij wil een ban hé :p
 
niet echt, maar het zou wel wonderen doen voor mn studies:P

Dat je een forum boven studies verkiest :rolleyes:

Jij moet echt nooit online gaan gamen.
 
niks gehoort nog?
 
Kan iemand die link niet even op BB.com posten?

dan winnen we zeker. :D
 
135

Hoeveel stemmen heeft de eerste?

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 12:11 ----------

Kan iemand die link niet even op BB.com posten?

dan winnen we zeker. :D

Ik zeg DOEN!
 
Wie durft wie durft
 
Dat je een forum boven studies verkiest :rolleyes:

Jij moet echt nooit online gaan gamen.

ik druk het zo uit, maar in realiteit is het dat ik gewoon niet wil studeren. Ik zoek elke keer een andere afleiding en dit jaar is het weer eens dbb. Vorig jaar was het dolphin olympics 2:D
 
roni had toch al geprobeerd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja ronnie had gepost, topic was binnen paar uur al verwijderd, Gaf me wel iets van 40 extra stemmen :P
 
gaf me?

welke was gepost dan? deze foto?
 
iemand even posten op BB.com dat ze ericR kunnen kloten door op die pic te stemmen en ff een paar links van zijn posts in het zyzz topic daar toevoegen:D

Je hebt zeker gemist dat ik mijn Zyzz-pics al gepost heb in het eerste topic daar. Heb nu wat rode balletjes bij mijn naam staan. Maar het viel nog mee, had meer negs verwacht.
 
Je hebt zeker gemist dat ik mijn Zyzz-pics al gepost heb in het eerste topic daar. Heb nu wat rode balletjes bij mijn naam staan. Maar het viel nog mee, had meer negs verwacht.

dat bedoelde ik met die links:P
 
gaf me?

welke was gepost dan? deze foto?

Ja die 2 links die in me sig staan. Ging van 27 votes naar 82, paar van die stijging komt ook voor rekening van dbb.
Je moet wel goed uitleggen dat je er niks mee wint, kreeg veel haterz die niet wouden dat OP camera zou winnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sta nu op 90 votes met http://grootstefotoalbum.hema.nl/#/album/14804 deze moet winnen. :P

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 13:26 ----------

En wacht maar tot Rebecca Black en haar vrienden mijn bericht op facebook lezen, dan komen er pas veel stemmen bij.
 
Back
Naar boven