- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Vind ik ook, in NL zijn het vaak die skinny fags die dat dragen, en dan nog vaak roze ook.
Geen gezicht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dagcafe, af en toe word er wat over Zyzz gepost zodat het niet opvalt.
Zoom in op nieuwe tattoo foto is 4 dagen geleden gemaakt.
De 19de is voorbij in Australië, dood als een pier dus. Of hij moet opeens in Perth verschijnen, daar is het nog de 19de.
[Link niet meer beschikbaar]
Is dat Killy @ 25 seconde?

Slot erop!!!Zullen we deze dan maar sluiten? Of moeten we een plekje houden waar de sissy's altijd even naar toe kunnen gaan met hun verdriet? ivm rouw proces ensjo..

Zullen we deze dan maar sluiten? Of moeten we een plekje houden waar de sissy's altijd even naar toe kunnen gaan met hun verdriet? ivm rouw proces ensjo..
Zullen we deze dan maar sluiten? Of moeten we een plekje houden waar de sissy's altijd even naar toe kunnen gaan met hun verdriet? ivm rouw proces ensjo..
Vandaag moest iedereen toch Zyzz-poses plaatsen niet
Ik heb mijne al eerder gepost wie volgt?
Ik zie die uitdrukkingen nog vaak langskomen in andere threads hoor. Feest is dus over in dit topic, je mag er slotje op gooien eric.Laat ze nog maar even rouwen, scheelt weer 'U Jelly', 'U murin', 'Come at me bro' troep in andere threads. Wordt er wel vervuild dan is het feest hier ook over.