Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Dat komt omdat bij het openen van het topic de gedachte heerste dat dit een hoax was. Nu bleek het dus bloedserieus te zijn, dus een beetje respect mag getoond worden.

Ik geloof niet ik dat veel zie dat lijkt op een eerbetoon aan Zyzz. Het topic werd gesloten omdat het verzandde in een slow-chat en andere ongein.

Als de Zyzz-adepten dan zo graag Zyzz willen eren dan mogen ze zelf ook wel wat meer respect tonen in een thread gewijd aan Zyzz. Maar goed ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er iemand echt wakker ligt van de dood van een 22-jarige Australier die wel eens wat filmpjes neerzette op het internet en een notoire 'misc-er' was.
 
We all love Zyzz!! (no homo)
 
Ik geloof niet ik dat veel zie dat lijkt op een eerbetoon aan Zyzz. Het topic werd gesloten omdat het verzandde in een slow-chat en andere ongein.

Als de Zyzz-adepten dan zo graag Zyzz willen eren dan mogen ze zelf ook wel wat meer respect tonen in een thread gewijd aan Zyzz. Maar goed ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er iemand echt wakker ligt van de dood van een 22-jarige Australier die wel eens wat filmpjes neerzette op het internet en een notoire 'misc-er' was.

Tja het is een beetje dubbel vind ik.
Aan de ene kant vind ik sommige grappen die in dit topic gemaakt werden toch best wel leuk. Aan de andere kant vind ik het eigenlijk best een naar idee dat hij zomaar zonder een kwaad idee de dood heeft gevonden. Niet omdat ik zyzz persoonlijk mis, maar meer het idee van gewoon een jonge gast die wat wou partyen en dan opeens is hij er niet meer.

Om echt te zeggen dat je blij bent dat hij dood is vind ik iets te ver gaan. Een grapje moet echter wel kunnen, vooral omdat zyzz zelf ambassadeur was van trolling. Hierin overdrijft bb.com dus ook wel imo dat ze geen grappen dulden.
 
Ik geloof niet ik dat veel zie dat lijkt op een eerbetoon aan Zyzz. Het topic werd gesloten omdat het verzandde in een slow-chat en andere ongein.

Als de Zyzz-adepten dan zo graag Zyzz willen eren dan mogen ze zelf ook wel wat meer respect tonen in een thread gewijd aan Zyzz. Maar goed ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er iemand echt wakker ligt van de dood van een 22-jarige Australier die wel eens wat filmpjes neerzette op het internet en een notoire 'misc-er' was.

Je hebt zelf gezegd dat je alles in 1 topic wou houden. Dan is het logisch dat er ook soms andere bevindingen in dit topic gepost werden.
 
Ik geloof niet ik dat veel zie dat lijkt op een eerbetoon aan Zyzz. Het topic werd gesloten omdat het verzandde in een slow-chat en andere ongein.

Als de Zyzz-adepten dan zo graag Zyzz willen eren dan mogen ze zelf ook wel wat meer respect tonen in een thread gewijd aan Zyzz..

Dit dus..Topic gaat helemaal nergens over. Face it zyzz boys jullie zijn zelf ook al helemaal uitgeluld over jullie "hero". Daarnaast is dit humor en geouwehoer. Daar mogen we zelf ook best een beetje in mee doen. Maak er een mooi topic van en ik zal de laatste zijn die dat dan niet serieus zal nemen. Lees hier alleen nog maar dingen over postertjes, van die girly zaken.
 
Tja het is een beetje dubbel vind ik.
Aan de ene kant vind ik sommige grappen die in dit topic gemaakt werden toch best wel leuk. Aan de andere kant vind ik het eigenlijk best een naar idee dat hij zomaar zonder een kwaad idee de dood heeft gevonden. Niet omdat ik zyzz persoonlijk mis, maar meer het idee van gewoon een jonge gast die wat wou partyen en dan opeens is hij er niet meer.

Om echt te zeggen dat je blij bent dat hij dood is vind ik iets te ver gaan. Een grapje moet echter wel kunnen, vooral omdat zyzz zelf ambassadeur was van trolling. Hierin overdrijft bb.com dus ook wel imo dat ze geen grappen dulden.

Tremendes heeft nergens gezegd dat hij echt blij is dat Zyzz dood is. Hij probeert jullie hooguit wat te stangen.

@El Smurfo, dan blijft het wel de bedoeling dat het over Zyzz gaat en niet verzandt in oeverloos gechat over niks.
 
images?q=tbn:ANd9GcQ7RQAuuA4SN3beJ__cXWbmi5NN48keUh_tFXybaFElAFnHURbl2g.jpg


Heb ff wat tijd doorgebracht met paint.
 
OT:
waar kan je die muscle warfare stringers bestellen? haha
 
Ik ga een tattoo van Zyzz laten zetten op mijn rug.
 
welke marvin? angel wingz?
 
Tremendes heeft nergens gezegd dat hij echt blij is dat Zyzz dood is. Hij probeert jullie hooguit wat te stangen.

Ik was hierzelf niet zo van gederangeerd, maar ik snap dan wel dat sommige anderen dit niet zo'n lekkere uitspraak vinden.
 
Ik ben wel blij dat ie dood is, voor het lot van het behoud van internet sense dan. Het getroll wordt nu hopelijk een stuk minder. Natuurlijk wens je iemand die je niet kent nooit de dood toe.
 
nee, dit was pas het begin prepare for sum massive trollin!
 
Tja het is een beetje dubbel vind ik.
Aan de ene kant vind ik sommige grappen die in dit topic gemaakt werden toch best wel leuk. Aan de andere kant vind ik het eigenlijk best een naar idee dat hij zomaar zonder een kwaad idee de dood heeft gevonden. Niet omdat ik zyzz persoonlijk mis, maar meer het idee van gewoon een jonge gast die wat wou partyen en dan opeens is hij er niet meer.

Om echt te zeggen dat je blij bent dat hij dood is vind ik iets te ver gaan. Een grapje moet echter wel kunnen, vooral omdat zyzz zelf ambassadeur was van trolling. Hierin overdrijft bb.com dus ook wel imo dat ze geen grappen dulden.

Niets aan toe te voegen.

En dan nog, als we offtopic gaan, who gives a f*ck? Dit is Humor en geouwehoer. Niemand die er wakker van ligt. En als je niks van Zyzz wilt weten kom je toch niet in dit topic. Zie het probleem niet als we hier stom gaan lullen over andere dingen?
 
Niets aan toe te voegen.

En dan nog, als we offtopic gaan, who gives a f*ck? Dit is Humor en geouwehoer. Niemand die er wakker van ligt. En als je niks van Zyzz wilt weten kom je toch niet in dit topic. Zie het probleem niet als we hier stom gaan lullen over andere dingen?

Er is een nachtcafe, tussen 22:00 en 6:00 uur is er ruimte voor dat oeverloze gelul.
 
Er is een nachtcafe, tussen 22:00 en 6:00 uur is er ruimte voor dat oeverloze gelul.

sommigen slapen dan en willen liever overdag een medium waar ze met hun eenzaamheid terecht kunnen:)
 
in het nachtcafé werd laatst ook geschoond, doesn't makes sence, beetje confrontatie met een mede DBB'er/kloon kan toch wel, niet?
 
in het nachtcafé werd laatst ook geschoond, doesn't makes sence, beetje confrontatie met een mede DBB'er/kloon kan toch wel, niet?

He vuille kanker lijer, wel rukken op mijn topic he!

Delete die dan ook meteen, kom hier toch niet meer dit trollforum.

Achterlijke hoerenzoon, ga lekker skinnie ppen.

Groetjes aan marcel dikke kus doei doei

Ik kan hier oneindig account aan blijven maken met ander ip / u mad??

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 22:35 ----------

lach me helemaal dood nu, zou ik nog even unbanned blijven?!!?

Dit soort zaken worden wel verwijderd ja. Verder worden zaken als openbaren persoonlijke gegevens ook verwijderd. Maar dat geldt voor ieder topic.

Nachtcafe wordt vrij veel ruimte gelaten om te slowchatten, overdag is zo'n topic ongewenst.
 
Ik ben wel blij dat ie dood is, voor het lot van het behoud van internet sense dan. Het getroll wordt nu hopelijk een stuk minder. Natuurlijk wens je iemand die je niet kent nooit de dood toe.
Ik wens Ghadaffi de dood toe en ik ken hem niet, :trollface:
 
Back
Naar boven