MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Ik ben wel blij dat ie dood is, voor het lot van het behoud van internet sense dan. Het getroll wordt nu hopelijk een stuk minder. Natuurlijk wens je iemand die je niet kent nooit de dood toe.

Zal ik eens een citaat van jou opzoeken waarin je zei dat als ik doodgereden zou worden je het niet erg zou vinden? :roflol:

Hypocriet joch
 
mmm, lijkt mij dat dat Stiffmeisterxxl is, maar daar doelde ik niet op. had laatst een kleine confrontatie met iemand in het nachtcafe. net toen hij me uit ging leggen hoe ik in elkaar zit werden de posts gedelete.

verder ook niet erg dus, maar wou het even tersprake brengen
 
Maar goed, is er nog nieuws over Zyzz? Misschien dat iemand hem gespot heeft in zijn lokale supermarkt?
 
Nu lijkt het voor buitenstaanders (gasten) dat wij wereldvreemd zijn omdat ze nergens een topic over Zyzz zijn dood kunnen terugvinden.

Verder voorlopig geen nieuws
 
mmm, lijkt mij dat dat Stiffmeisterxxl is, maar daar doelde ik niet op. had laatst een kleine confrontatie met iemand in het nachtcafe. net toen hij me uit ging leggen hoe ik in elkaar zit werden de posts gedelete.

verder ook niet erg dus, maar wou het even tersprake brengen

Jammer, misschien had hij je veel kunnen leren over jouzelf :)
 
Het is gewoon k*t dat stiff gebanned is want nu word het fapmateriaal stukken minder in kwaliteit en kwantiteit :mad:
 
Wie is er in voor een DBB Meet ter ere van Zyzz over een jaar na overlijden. Zyzz shorts verplicht. Shirtless Tijd genoeg om lean te worden.
 
Maar goed, is er nog nieuws over Zyzz? Misschien dat iemand hem gespot heeft in zijn lokale supermarkt?
Lijkt me dat je meer kans hebt bij de lokale begraafplaats.
 
Voor posters maakt dat niet zoveel uit. Tenzij je er een van 3 bij 2 meter wilt hebben? ...

Een deftige poster is toch al een meter lang en ik zou me eraan ergeren als het niet haarscherp is dus dan maakt het wel wat uit.
 
Lijkt er op dat het topic ook dood is. Misschien een idee voor de poster boys...je kan tegenwoordig ook behang laten maken. Leuk..je kamertje vol met zyzz.
 
hmm, hoeveel kost zoiets?

Een rol behangpapier kost 19,95 euro per m2. Voor de opstartkosten en de behangerslijm betaal je nog een eenmalige 12,50 euro extra

liever gewoon een goed boek voor mijn verjaardag dan. :)
 
Laatst bewerkt:
Iesie nou dood ofzo? Lijkt me sterk dat al die attentie hoertjes van vriendjes van em geen pic postten van de begrafenis ofzo....just saying... lol
 
Iesie nou dood ofzo? Lijkt me sterk dat al die attentie hoertjes van vriendjes van em geen pic postten van de begrafenis ofzo....just saying... lol

Het was een begrafenis voor alleen vrienden en familie. Ik denk dat er vast wel fotos gemaakt zijn, alleen plaatst niemand van hun ze online. gewoon uit respect.

Misschien dat we in de toekomst, wanneer alles rustiger geworden is voor iedereen, de fotos wel kunnen zien.


Lijkt er op dat het topic ook dood is. Misschien een idee voor de poster boys...je kan tegenwoordig ook behang laten maken. Leuk..je kamertje vol met zyzz.

HOLY SHIT. dat ik daar niet eerder op ben gekomen! :eek!:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Was alles tegenwoordig niet zo snel ''homo'' dan had ik serieus overwogen om een poster van zyzz aan de muur te hangen (srs) :)
 
Als het jouw streeffysiek is dan waarom niet?
Dan is het toch motivatie?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven