MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest Winner
Lid geworden
9 jun 2009
Waardering
920
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
keep them coming Vito!

notenkrakert

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 nov 2010
Waardering
11
Lengte
1m93
Massa
96kg
Vetpercentage
12%
Dat zijn namelijk vaak de jongens die haat hebben op de jongens die wat aan hun uiterlijk doen, schijt hebben aan iedereen, en chicks pakken en stelen. Kortom, de Zyzz's van de samenleving.

U mad ugly?
Dit klinkt echt retezielig... Dat betekent dat jij:
a) niet zo gespierd bent en ontzettend geil wordt van jongens die er wel gespierd uitzien...(want als dat zo, ben jij overduidelijk geen hater).

of...

b) wel gespierd bent en om die reden heel graag ge-adoreerd wilt worden door vooral de skinny boys van "de samenleving".

Beetje homo, vind je niet... Als je homo bent, no problem...maar laat de chickies er dan buiten! Hoewel dat wel een uitleg zou zijn waarom jij wél een meid aan durft te spreken...als je toch niet op meiden valt.

Weer OT:
Ik snap t eigenlijk niet... Waarom geilen de meesten hier zo op die Zyzz?

Bedoel, die gast was vroeger een ontzettende skinny game-nerd, heeft op een dag zijn online - warcraft account verkocht voor enkele honderden dollars...is daarmee naar de "zwarte" dokter gegaan en heeft daarvan zijn eerste AAS - kuur gekocht. Is vervolgens zich zo op gaan pompen dat die is gaan lijken op een karakter van Dragonball Z (eens een nerd, altijd een nerd...)... De gast is gewoon een karikatuur van zichzelf!

Jullie trokken je vroeger toch ook niet af of je He - man pop...of wel?:eek:

Silentio

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
9 mei 2009
Waardering
889
Lengte
1m93
Massa
106kg
ik heb wel zin in een weddenschap.

* 50 euro inleg de man.
* ieder kiest een kant: zyzz is dood of hij leeft nog.
* 30 okt wordt de pot verdeeld onder de winnaars, via PM bankrekeningen uitwisselen.
* mocht pas later blijken dat hij nog leeft wordt de pot natuurlijk terug herverdeeld.
* wie verliest en niet betaald krijgt permban (wordt nog met EricR besproken)

Ik zeg da hij nog leeft, who's in?

SkyBlazer

Colossal Veteran
Lid geworden
31 mei 2011
Waardering
4.561
Lengte
1m88
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Ik zeg ook dat hij leeft, maar doe de deadline date naar eind november sinds geruchten ergens 26 november waren.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
ik heb wel zin in een weddenschap.

* 50 euro inleg de man.
* ieder kiest een kant: zyzz is dood of hij leeft nog.
* 30 okt wordt de pot verdeeld onder de winnaars, via PM bankrekeningen uitwisselen.
* mocht pas later blijken dat hij nog leeft wordt de pot natuurlijk terug herverdeeld.
* wie verliest en niet betaald krijgt permban (wordt nog met EricR besproken)

Ik zeg da hij nog leeft, who's in?
ik weet dat hij dood is. Ik zal de pot dus wel bijhouden. Bespaart uiteindelijk de overschrijftijd:)

Musculo

Adolescent bodybuilder
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
2 jan 2009
Waardering
235
Lengte
1m80
Was alles tegenwoordig niet zo snel ''homo'' dan had ik serieus overwogen om een poster van zyzz aan de muur te hangen (srs) :)
Heb Arnold hier aan de muur hangen, al lijkt zyzz (gebruind, haircut, short) me wel iets gevaarlijker ja

washandje

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
26 dec 2009
Waardering
32
Dit klinkt echt retezielig... Dat betekent dat jij:
a) niet zo gespierd bent en ontzettend geil wordt van jongens die er wel gespierd uitzien...(want als dat zo, ben jij overduidelijk geen hater).

of...

b) wel gespierd bent en om die reden heel graag ge-adoreerd wilt worden door vooral de skinny boys van "de samenleving".

Beetje homo, vind je niet... Als je homo bent, no problem...maar laat de chickies er dan buiten! Hoewel dat wel een uitleg zou zijn waarom jij wél een meid aan durft te spreken...als je toch niet op meiden valt.

Weer OT:
Ik snap t eigenlijk niet... Waarom geilen de meesten hier zo op die Zyzz?

Bedoel, die gast was vroeger een ontzettende skinny game-nerd, heeft op een dag zijn online - warcraft account verkocht voor enkele honderden dollars...is daarmee naar de "zwarte" dokter gegaan en heeft daarvan zijn eerste AAS - kuur gekocht. Is vervolgens zich zo op gaan pompen dat die is gaan lijken op een karakter van Dragonball Z (eens een nerd, altijd een nerd...)... De gast is gewoon een karikatuur van zichzelf!

Jullie trokken je vroeger toch ook niet af of je He - man pop...of wel?:eek:
Krakatoa zit maar wat te trollen man.
Kijk hier deze reactie van hem.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/zyzz-u-mad-brah-254661/index3.html

KDS

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 jan 2008
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
11%

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2010
Waardering
1.343
Lengte
1m92
Massa
92kg
Ik kan mensen zo snel uit de kast lokken (A)

Bovenaan