XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

ndar91.jpg

:roflol:

Obvious troll

Somebody came at him, bro.

Ik lig er niet van wakker. Had ie maar benen moeten trainen, dan leefde hij nu nog.

Momenteel bekijken: 57 gebruiker(s) (42 leden en 15 gasten) dit topic
Rijstwafel, 08Dennis08, AAACEEE, Anoniem, avg, Barryvm, BlaRock, building1991, Christophe1982, dannyz, Denbar, Eattillyoudrop, Ezravdb, getstrong, haaii, Holymoly, Ironeather, jasper943, jeffrey1987, jinkazama1, johan22, KoekieMonster, krisk, Mistral8, N00bie, Pipeau, pokerladron, Realist, RichardV, rope, Situation, SjaakadeliC, Snep, spectacular, steven177, The immortal, Timmeeh, Tyrael, Marter, washandje, YOGI

nice, haalt meer dan nachtcafé. Doe mij allemaal 1x karma, ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn.

Ik snap die hele zyzz hype niet hoor de gast is ****ing ecto niets bezonders kwa fysiek echt grappig is ie ook al niet en ja die troll streken van hem zijn ook maar mager dus wat maakte hem zo geweldig dan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vond het wel een kleurrijk persoon, RIP Zyzz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een paar van 4chan hebben de ambassades gebeld met de vraag of er een 22/23 jarige Australische man is overleden in Thailand de afgelopen dagen. Het antwoord was nee.
Genoeg bewijs dus dat ie nog leeft (al was het niet eens nodig als je kijkt naar al zijn andere troll acties).

HAHAHA no im not mad and no hater also die gast is gewoon niet echt breed trainen doet hij ook al als een ****ing p*ssy dus waarom zien vele van jullie hem nou als een rolmodel ik niet snap.

Terug
Naar boven