XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 877K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

''Posts on a Facebook memorial page said..''

cool story bro.
"The Department of Foreign Affairs and Trade confirmed a 22-year-old NSW man died in Thailand." :(
 
[Link niet meer beschikbaar]


R.I.P Zyzz.. This is a warning for any of you boys coming to Thailand.. Thailand is a country with it all.. Girls.. Steroids.. Growth Hormone.. Its all here & its all cheap.. I spoke to him the other day & he sounded like a kid in a candy shop.. I told him to slow down.. Zyzz tonight i will drink a Thai beer & **** a Thai girl in honour of you.. A good bloke gone way too soon..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

eSX5q.gif
 
"The Department of Foreign Affairs and Trade confirmed a 22-year-old NSW man died in Thailand." :(

"The Department of Foreign Affairs and Trade confirmed Nick023 died in Thailand."
ben je nu ook dood?
 
[Link niet meer beschikbaar]


R.I.P Zyzz.. This is a warning for any of you boys coming to Thailand.. Thailand is a country with it all.. Girls.. Steroids.. Growth Hormone.. Its all here & its all cheap.. I spoke to him the other day & he sounded like a kid in a candy shop.. I told him to slow down.. Zyzz tonight i will drink a Thai beer & **** a Thai girl in honour of you.. A good bloke gone way too soon..


haha wat een kneus, 16 jarige meisjes neukert.
 
HAHAHA no im not mad and no hater also die gast is gewoon niet echt breed trainen doet hij ook al als een ****ing pussy dus waarom zien vele van jullie hem nou als een rolmodel ik niet snap.

images?q=tbn:ANd9GcThnyu4kUrPo9hPasTTCXsjiZoeOAwgs4SoqRJdfcgaRQ5ITdGzjQ.jpg


---------- Post toegevoegd Tue 9 Aug 2011 om 16:41 ----------

"The Department of Foreign Affairs and Trade confirmed Nick023 died in Thailand."
ben je nu ook dood?

RIP Nick023
 
Hij heeft/had een kk goed lichaam. Perfect gewoon.
Hij heeft charisma en humor.
Hij was een nerd, die ipv zielig weg te rotten in zijn moeders kelder, zichzelf transformeerde in een beest om zo van het leven te kunnen genieten.
Hij heeft genoeg 8+/10 meisjes gedoet.

Dit allemaal geeft al die nerds die geen leven hebben (zoals ik) hoop en motivatie om door te gaan.

ik snap het wel hoor.

reported

rip nick023
 
zo jong was hij nog die nick
 
Zal wel te oud worden, maar die Zys of hoe dan ook, of ie nu dood is of niet, I couldn't care less.
Niveau van DBB blijkt inderdaad steeds lager te worden.
 
Arme Nick :(

Rip
 
Hij heeft/had een kk goed lichaam. Perfect gewoon.
Hij heeft charisma en humor.
Hij was een nerd, die ipv zielig weg te rotten in zijn moeders kelder, zichzelf transformeerde in een beest om zo van het leven te kunnen genieten.
Hij heeft genoeg 8+/10 meisjes gedoet.

Dit allemaal geeft al die nerds die geen leven hebben (zoals ik) hoop en motivatie om door te gaan.

ik snap het wel hoor.

gtfo nerd
 
Wat een niveau hier... Toen ik een jaar geleden hier kwam maakten dezelfde mensen dezelfde grappen...
 
Back
Naar boven