Fitness Seller

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Als dat gebeurd, dan is mijn theorie van 3 kwart jaar terug gewoon de waarheid:roflol:. Ik snap niet dat niemand die angel tattoo ziet, op m'n mobiel zie ik hem wel degelijk.
 
bestaan er eigenlijk foto's van begrafenis en dergelijke?

yep, zijn denk ik wel al gepost in dit topic maar dan zal je wel wat pag's moeten bekijken om ze nog terug te vinden :D
 
yep, zijn denk ik wel al gepost in dit topic maar dan zal je wel wat pag's moeten bekijken om ze nog terug te vinden :D

Uhmmm nope

Er is 1 lame ass foto waarin de aesthetic crew bij een kruis staat met zijn naam erop. Maar nooit echte foto's.
 
Er is 1 begrafenis pic en daar zie je een hoopje zand met wat bloemen.
 
Shit ik hoop.zoooo erg dat hij nog leeft wajoo
 
ga niet te veel hopen bro's, je zal alleen maar dieper teleurgesteld wanneer hij toch niet terugkomt
 
Als dat gebeurd, dan is mijn theorie van 3 kwart jaar terug gewoon de waarheid:roflol:. Ik snap niet dat niemand die angel tattoo ziet, op m'n mobiel zie ik hem wel degelijk.

Op de foto is zyzz, dat zie je zo.

Vraag is wanneer die foto genomen is, kan ook gewoon een oude foto van the king zijn.

Ik denk trouwens wel dat die dood is, anders ben je echt een psychopaat als chestbrah gaat huilen voor de camera.
 
i want to believe... FUUUUUARK!
 
Op de foto is zyzz, dat zie je zo.

Vraag is wanneer die foto genomen is, kan ook gewoon een oude foto van the king zijn.

Ik denk trouwens wel dat die dood is, anders ben je echt een psychopaat als chestbrah gaat huilen voor de camera.

Hij staat is daar wel een stuk buffer dan eerst, vooral zijn benen lijken een stuk groter.
 
Why Zyzz is trolling:

1. http://i.imgur.com/2TGiH.jpg
2. Chestbrah didn’t get Zyzz’s death date on his tattoo but his friend did.
3. Zyzz is friends with Alki who is known for trolling. offered $1m for someone to streak naked in front of obama. recently trolled london news with a fake assisted suicide.
4. zyzz is known for trolling.
5. the singlets are expensive as fuark ($40). wouldn’t cost $14 to make unless supaturk is a dumb f**k and buying them individually instead of bulk buying.
6. zyzz spent $20k in thailand.
7. his mum didn’t tell him about his congenital heart condition (lol wtf?).
8. no drugs were found in the toxicology report (which was made suspiciously fast). that means he coincidentally died while in thailand even though drugs wern’t involved.
9. could easily pay some thai guy to call the Australian embassy and report the death
10. no reliable thai news sources of a 22 year old tourist dieing around the time of his death
11. can’t find thread now, but someone claimed to have called the two hospitals in Bangkok and asked if a guy named aziz had died. they said no.
12. zyzzisdead.com redirects to battlecam.com
 
Hij kan nooit nog levend zijn tenzij hij 3kwart jaar in een kelder heeft gelegen..
 
Heeft Tupac niet ook eens zijn dood gefaked? Weet er verder niks van.
 
Als je weet hoe hij is, Is hij wel het soort persoon wat in staat zou zijn om een troll als deze te zetten.
In ieder geval is chestbrah wel verzekerd van veel youtube views na deze hype.
 
bestaan er eigenlijk foto's van begrafenis en dergelijke?

255p6c6.jpg
 
Lijkt wel een crimineel die eventjes in privé kringen wordt begraven zonder dat iemand het weet :roflol:

Nee, dit is echt super fake.


Voor iemand zo geliefd als Zyzz (vooral bij vrienden, familie, fans, ...) zou er ook veel meer bloemen op zijn graf liggen. Zeker door het feit hij een voorliefde had voor bloemen (rozen, zoals tattoo op zijkant abs).

Dan kan je nog zeggen dat het een begrafenis in gesloten kringen was, dan nog zou een graf voor iemand als hem er veel anders uitzien..
 
Voor iemand zo geliefd als Zyzz (vooral bij vrienden, familie, fans, ...) zou er ook veel meer bloemen op zijn graf liggen. Zeker door het feit hij een voorliefde had voor bloemen (rozen, zoals tattoo op zijkant abs).

Dan kan je nog zeggen dat het een begrafenis in gesloten kringen was, dan nog zou een graf voor iemand als hem er veel anders uitzien..

Lol indd, is niet eens een begraafplaats man lijkt het, lijkt wel uit een film tijdens een oorlog een paar honderd jaar geleden waar iemand stief, en ter plekke is begraven :roflol:
 
Back
Naar boven