AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Ik zag de foto maar in het klein via men gsm, maar mij leek die tattoo op zijn rug er wel te zijn.. of wil ik die net zien? :eek:
 
Als hij nog leeft is dit wel een van de beste trolls in history geweest.
 
zou het dan toch...
i want to believe
 
Lol, Ik geloof er niets van, maar als hij egt getrolled heeft is het epic.
 
Kans blijft wel echt klein, 7 maanden kun je je lastig schuilhouden.
 
hij is dood jonges.. dat is zyzz niet
 
Of het is drama om weer wat aandacht te genereren waar miami club en chestbrah en weet ik het wie allemaal hun slaatje uit kunnen slaan.
 
Of het is drama om weer wat aandacht te genereren waar miami club en chestbrah en weet ik het wie allemaal hun slaatje uit kunnen slaan.
Ben wel eens benieuwd hoeveel man er naar die club gaat gaan om dan te zien dat de special act een gewone artiest is en niet zyzz :(:p.
 
Jongens hij is dood, er is autopsie verricht op zijn lichaam, het veelvuldig op het nieuws geweest in Australië, lijkt me sterk dat het allemaal verzonnen is.

But still mirin'

edit: lol ging ff zoeken, het past wel mooi in elkaar als je deze vid kijkt met evidence.

http://www.youtube.com/watch?v=qFFg7xtDpCQ

Sowieso raar dat we nooit foto's meer hebben kunnen zien van toen die in Thailand was.

Als je dit kan trollen ben je wel epic, maar sounds too good to be true. Wie gaat er even naar Miami om hem te zoeken?
 
Laatst bewerkt:
Jongens hij is dood, er is autopsie verricht op zijn lichaam, het veelvuldig op het nieuws geweest in Australië, lijkt me sterk dat het allemaal verzonnen is.

But still mirin'

Allemaal fake :trollface:

:roflol:
 
lol @ iedereen die hoopt dat hij leeft
 
Back
Naar boven