AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

HBD Aziz Sergeyevich Shavershian :(

Loveyou sickknt.
(nohomo)
<3
 
Mwa op mijn lengte met dit gewicht voel ik me nog aardig ecto. Qua massa ben ik al minder, en qua belijning en verhoudingen helemaal. Ben wel naturel, maar ik zou geen moment twijfelen om mijn lichaam te ruilen met Zyzz (in levende toestand dan he).

Dan ben je nog bescheiden man, 110+ kg's op die lengte moet toch al wel goed buff zijn. Heb je geen interesse om een log te openen? Wat zijn je krachtstats bijvoorbeeld?
 
Dan ben je nog bescheiden man, 110+ kg's op die lengte moet toch al wel goed buff zijn. Heb je geen interesse om een log te openen? Wat zijn je krachtstats bijvoorbeeld?

dit
 
Dan ben je nog bescheiden man, 110+ kg's op die lengte moet toch al wel goed buff zijn. Heb je geen interesse om een log te openen? Wat zijn je krachtstats bijvoorbeeld?

Een log is denk ik niet zo boeiend voor velen omdat ik al een jaar een beetje vastloop qua gewicht en twijfel om ooit te gaan kuren.

Is geen bescheidenheid, op deze lengte moet je bijna wel dubbel zo gemotiveerd zijn om echt buff te worden.. deze foto is van 2 jaar terug hier was ik 107 kg op 10%, oogt gewoon nog ecto:



En dit is in kleding op 112 kg echt van does he even lift:o:
j9tydf.jpg





Bp: 130
Dl: 230
Sq: 170 (met afgescheurde voorste kruisband waar ik me nog aan moet laten opereren)

Maar goed nu weer OT over Zyzz!
 
Ziet er niet slecht uit, lang zijn is gwn k*t voor een bber
 
Een log is denk ik niet zo boeiend voor velen omdat ik al een jaar een beetje vastloop qua gewicht en twijfel om ooit te gaan kuren.

Is geen bescheidenheid, op deze lengte moet je bijna wel dubbel zo gemotiveerd zijn om echt buff te worden.. deze foto is van 2 jaar terug hier was ik 107 kg op 10%, oogt gewoon nog ecto:



En dit is in kleding op 112 kg echt van does he even lift:o:
j9tydf.jpg



Bp: 130
Dl: 230
Sq: 170 (met afgescheurde voorste kruisband waar ik me nog aan moet laten opereren)

Maar goed nu weer OT over Zyzz!

Dude bij jouw komt het echt anders over ik ben lichter dan jouw en bijna even lang maar oog een stuk zwaarder dan jou zal wel aan je botten liggen ofzo.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Mar 2012 om 12:52 ----------

Thnx brah ben nu aan het luisteren klinkt goed man.
Maarre is er ook een download torrent van want kan alleen die oude lijsten vinden momenteel.

Yo heaumeu,s wie kan mij een download torrent passe.
 
Een log is denk ik niet zo boeiend voor velen omdat ik al een jaar een beetje vastloop qua gewicht en twijfel om ooit te gaan kuren.

Is geen bescheidenheid, op deze lengte moet je bijna wel dubbel zo gemotiveerd zijn om echt buff te worden.. deze foto is van 2 jaar terug hier was ik 107 kg op 10%, oogt gewoon nog ecto:



En dit is in kleding op 112 kg echt van does he even lift:o:
j9tydf.jpg





Bp: 130
Dl: 230
Sq: 170 (met afgescheurde voorste kruisband waar ik me nog aan moet laten opereren)

Maar goed nu weer OT over Zyzz!

Geef wat van je lengte aan mij en dan krijg je wat buffness van mij terug

lol, brah je ziet er zeker niet ecto uit ! :)
 
Dude bij jouw komt het echt anders over ik ben lichter dan jouw en bijna even lang maar oog een stuk zwaarder dan jou zal wel aan je botten liggen ofzo.

Jup lichaamsbouw, ik kom van 64 kg bij 1.95 toen ik begon. Werd vroeger ook altijd gepest omdat ze dachten dat ik anorexia had:o. Haha jij weegt ook bijna 10 kg meer droge massa, dat scheelt echt een hoop als je lang bent.
 
Jup lichaamsbouw, ik kom van 64 kg bij 1.95 toen ik begon. Werd vroeger ook altijd gepest omdat ze dachten dat ik anorexia had:o. Haha jij weegt ook bijna 10 kg meer droge massa, dat scheelt echt een hoop als je lang bent.
epic zyzz kapsel wel, goed buff. niks ecto man
 
Jup lichaamsbouw, ik kom van 64 kg bij 1.95 toen ik begon. Werd vroeger ook altijd gepest omdat ze dachten dat ik anorexia had:o. Haha jij weegt ook bijna 10 kg meer droge massa, dat scheelt echt een hoop als je lang bent.

Ik was vroeger ook mega skinnie maat woog 69 kg dus dat is niet veel btrrr.
Die stats moet je even niet naar kijken toen was ik volle bak on en redelijk droog.
Nu ben ik 112 kg bij 12% maar toch oogt het buffer dan bij jouw op die foto.
Kan ook vertekent beeld zijn hoor mssh dat we in real life net zo buff zijn.
Lang zijn en echt buff zijn is zo ****ing zwaar dan hebben die kleinere bb.rs het ckrr makkelijker.
 
Ik zou eerder aan de roids gaan als ik langer was:p
 
Maarre stelletje sick cunts is er nou een download torrent van die laatste playlist of nie???
Ben nu al een uur op you tube aan het luisteren en vind het wel goede playlist dus help ff een broeder in nood please.
 
Maarre stelletje sick cunts is er nou een download torrent van die laatste playlist of nie???
Ben nu al een uur op you tube aan het luisteren en vind het wel goede playlist dus help ff een broeder in nood please.

gewoon ff youtube converter doen man, 2 min werk ?
 
Ik was vroeger ook mega skinnie maat woog 69 kg dus dat is niet veel btrrr.
Die stats moet je even niet naar kijken toen was ik volle bak on en redelijk droog.
Nu ben ik 112 kg bij 12% maar toch oogt het buffer dan bij jouw op die foto.
Kan ook vertekent beeld zijn hoor mssh dat we in real life net zo buff zijn.
Lang zijn en echt buff zijn is zo ****ing zwaar dan hebben die kleinere bb.rs het ckrr makkelijker.
True that:rolleyes:
 
Back
Naar boven