MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Krakatoa

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 mei 2010
Waardering
1.343
Lengte
1m92
Massa
92kg
Thx, nou werkze zou ik zeggen. Er is een tijd van lol en een tijd van... niet lol denk ik dan maar he

Ik ga pitten ik kan niet meer

Poppin

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
29 jan 2010
Waardering
325
Lengte
1m93
Jammer dat er nu natuurlijk geen nieuws meer komt.

Demian

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2011
Waardering
649
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
geen nieuwe pics meer?

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jul 2011
Waardering
51
Vetpercentage
11%
Echt ongelofelijk wat ik gister op defqon mee had gemaakt..

Ik was gister dus op defqon en zag 2 gasten hetzelfde dansje doen dat zyzz ook deed (met de armen heen en weer langs elkaar zwaaien).

Dus ik er naar toe en begon over Zyzz (in het engels want ze kwamen helemaal uit zweden). Ze wisten meteen waar ik het over had en showde precies dezelfde moves die zyzz ook deed.

Het mooiste was nog dat 1 van die gasten ook nog eens een ''veni vidi vici'' tattoo op de borst had.

ik besef nu echt wat voor indruk die zyzz eigenlijk wel niet heeft op vele mensen!

zit nu alleen te balen dat ik dit niet gefilmd hebt want dat had zoveel views op kunnen leveren pff!

iWJ

Monstrous Giant
Lid geworden
13 jul 2011
Waardering
2.124
Lengte
1m86
Massa
84kg
dat is echt zielig man zo'n tattoo :roflol:, zit je daar op je 40ste vraagt je kindje waar dat ding voor staat, no way dat je dan over zyzz begint

H4rdstyle21

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
12 jul 2010
Waardering
49
Lengte
1m74

Ik was gister dus op defqon en zag 2 gasten hetzelfde dansje doen dat zyzz ook deed (met de armen heen en weer langs elkaar zwaaien).

Dus ik er naar toe en begon over Zyzz (in het engels want ze kwamen helemaal uit zweden). Ze wisten meteen waar ik het over had en showde precies dezelfde moves die zyzz ook deed.

Het mooiste was nog dat 1 van die gasten ook nog eens een ''veni vidi vici'' tattoo op de borst had.

ik besef nu echt wat voor indruk die zyzz eigenlijk wel niet heeft op vele mensen!

zit nu alleen te balen dat ik dit niet gefilmd hebt want dat had zoveel views op kunnen leveren pff!
Zo zie je maar weer hoe retarded al die fanboys zijn. Aziz had er ook genoeg van op het einde, snap niet waarom ze er niet gewoon mee kappen (hele legacy gebeuren) en niet zyzz maar Aziz herdenken... want daar hoor je niemand over.

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jul 2011
Waardering
51
Vetpercentage
11%
Ja want Zyzz heeft de spreuk veni vidi vici bedacht
Volgens mij snap je het niet. Die gasten dansten precies als zyzz, waren best buff en dan denk jij dat die veni vidi vici tattoo precies op dezelfde plek waar zyzz hem ook had niets met zyzz te maken heeft? lol...

djryan87

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 jun 2006
Waardering
654
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
12%

Bedoel je dat groepje, waarvan ook eentje zo'n Zyzz short aan had? Volgens mij had ik die ook nog een paar keer gezien :roflol:

orgineel

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 apr 2010
Waardering
1.979
Lengte
1m76
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Volgens mij snap je het niet. Die gasten dansten precies als zyzz, waren best buff en dan denk jij dat die veni vidi vici tattoo precies op dezelfde plek waar zyzz hem ook had niets met zyzz te maken heeft? lol...
Ja want Zyzz heeft de spreuk veni vidi vici bedacht

Anoniem36295

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
21 mei 2007
Waardering
3.530
Nee dat snap ik wel maar ik doelde meer op later aan je kinderen uitleggen :D
Veni vedi vici is gewoon een bekende spreuk en wel meer mensen hebben zo'n tatt volgens mij

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 jul 2006
Waardering
342
Lengte
1m85
Het is toch grappig dat de koning der aandachtshoeren zoveel fans/wannabe's heeft.
Iemand die werkelijk waar geen enkel talent heeft dus maar besloot raar te doen voor wat aandacht in combinatie met zwaar aas gebruik omdat hij zo graag beroemd wilde worden...

Dan vraag je je toch af hoeveel van de daadwerkelijke wannabe zyzzjes (dus niet trolls) al bij de psycholoog zijn langs geweest?

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jul 2011
Waardering
51
Vetpercentage
11%
Bedoel je dat groepje, waarvan ook eentje zo'n Zyzz short aan had? Volgens mij had ik die ook nog een paar keer gezien :roflol:
2 of 3 gasten bij de main achteraan links stonden ze toen ik ze zag. ze hadden indd korte broekjes (rood).. best lange gasten en redelijk buff..

Bovenaan