XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

2uf86di.jpg


30 sec naar de drie stippen op z'n neus kijken, dan naar de muur kijken en knipperen met je ogen.
 
2 of 3 gasten bij de main achteraan links stonden ze toen ik ze zag. ze hadden indd korte broekjes (rood).. best lange gasten en redelijk buff..

Haha ja klopt, dan heb ik dezelfde gezien. Het waren zeker geen ecto's inderdaad, dus dat moet ik ze nageven.. Heb ze geen moves zien maken, anders had ik het meteen gefilmd :roflol:
 
Haha ja klopt, dan heb ik dezelfde gezien. Het waren zeker geen ecto's inderdaad, dus dat moet ik ze nageven.. Heb ze geen moves zien maken, anders had ik het meteen gefilmd :roflol:

haha ja ik zag dus net toevallig die zyzz moves van hun anders had ik hun ook niet opgemerkt ofzo... mn vrienden wilden helaas doorlopen want die snapte er nix van haha. maar serieus die gasten deden gewoon echt dezelfde moves, echt te ziek.

ze hoopten ook dat hij op 4aug weer terug kwam ofzo :o
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die blonde is wel echt over age inderdaad.
 
Fak dit, ik keek alleen ff die pics van de laatste pagina komt de conducteur.. nu lijkt t alsof ik srs naar gasten zonder shirt in.korte broeken kijk:roflol:
 
Fak dit, ik keek alleen ff die pics van de laatste pagina komt de conducteur.. nu lijkt t alsof ik srs naar gasten zonder shirt in.korte broeken kijk:roflol:

haha :roflol:
Kijk nooit naar dit topic en ideale lichaam in de bus fso.. voor de zekerheid hehe.

OT:
Die kale heeft wel een mooi fysiek bro. Mirin
 
haha :roflol:
Kijk nooit naar dit topic en ideale lichaam in de bus fso.. voor de zekerheid hehe.

OT:
Die kale heeft wel een mooi fysiek bro. Mirin

Philrayho :)
 
wss gewoon van die sletjes die op de foto wilde met de king
 
ganga's gonna ganga



srs als je kijkt naar het leven in Australië, dan is Nederland er niks bij vergeleken.

srs
 
ganga's gonna ganga



srs als je kijkt naar het leven in Australië, dan is Nederland er niks bij vergeleken.

srs

+1 als je hier al buiten loopt met zo een short short dan word je al gay genoemd trolol
 
Back
Naar boven