MuscleMeat

Centraal Zyzz topic (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

broek lager = meer V-cut = meer aesthetic look.

ja dat weet ik ook wel maar ik hoef daarvoor zijn schaamstreek echt niet te zien hoor.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 21:32 ----------

Wat ben jij een ongelovelijke hater man met je gay dit gay dat, volgens mij ben je gwn stink jaloers dat hij zo een fysiek heeft, wie zou dan niet zn body zo showen srsly (nohomo)

Je moet leren begrijpend lezen. Vind je zelf niet dat deze hype rond Zyzz zwaar overdreven is?
 
Hmmm goeie muziek smaak had ie wel zo te zien, above & beyond <3 maar voor de rest vind ik het een overhyped kereltje. Zeker leuke fysiek maar meer ook niet. Iedereen die beetje fatsoenlijk trained en beschikking heeft tot aas kan soortgelijk fysiek creeeren, misschien niet evenveel symmetrie maar wel ripped + semi buff

In be4 mirers saying: haters gonna hate etc
 
True , ik vond zyzz een grappige kerel en heb respect voor wat hij bereikt heeft qua fysiek en dat hij veel mensen inspireerde. Maar de overdreven fascinatie van sommigen is een beetje verdacht...
 
Hoe epileer je je wenkbrauwen als zyzz? wil ik ook:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
 
hoe krijg je zon lekker tuitlipje als zyzz?? wil ik ook :(:(:(:(:(
 
Hoe krijg je zo een kleurtje als zyzz?? wil ik ook :(:(:(:(
 
Dat hij kuurde voor die fysiek tot daar aan toe, maar blijkbaar ging hij zelfs nooit off.
Dus jongens> als je echt op je held wil lijken, weet wat je te doen staat
 
Volgens mij zit die hele Aesthetic crew meer ON als off heel het jaar door. Maar goed meeste van de fanboys denken natuurlijk dat het natty haalbaar is :o iets met een zekere plaat voor het hoofd hebben....
 

ben jij geen homo dan? :S

Volgens mij zit die hele Aesthetic crew meer ON als off heel het jaar door. Maar goed meeste van de fanboys denken natuurlijk dat het natty haalbaar is :o iets met een zekere plaat voor het hoofd hebben....

Chestbrah is off nu hoor, volgens dokter moest ie stoppen wegens heart condition, anders had ie nog maar 3 jaar te leven.
Btw valt nu wel te zien aan z'n fysiek want vooruit gaat ie niet meer zie ik op facebook.
 
als chestbrah voor altijd off gaat is hij binnen de kortste keren gewoon een random gare ecto
 
Pre-roids zag zijn fysiek er ook al aardig goed uit hoor.
 
Lol bedoelde eigenlijk Zyzz
 
ben jij geen homo dan? :S



Chestbrah is off nu hoor, volgens dokter moest ie stoppen wegens heart condition, anders had ie nog maar 3 jaar te leven.
Btw valt nu wel te zien aan z'n fysiek want vooruit gaat ie niet meer zie ik op facebook.

kun je nagaan hoeveel juice die al heeft gehad :roflol:
 
Back
Naar boven