XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

En dan?
Omdat dit een zyzz topic is mogen alleen de fans reageren of zo? Wat een hypocriete instelling. Maag ja, op die manier kan je als puber jezelf overtuigen dat je iemand aanbidt die door iedereen bewonderd wordt.

Man man man wat lul jij nou slap, ik zeg dat je niet kan zeggen dat er nog langer een zyzz hype is, het lijkt zo omdat je hier in een zyzz topic zit.
Als je mij vervolgens dmv klasseert als zyzz-aanbidder dan vraag ik me toch af of jij mn reactie begreep. Je verdedigingsmechanisme staat op scherp.
 
Man man man wat lul jij nou slap, ik zeg dat je niet kan zeggen dat er nog langer een zyzz hype is, het lijkt zo omdat je hier in een zyzz topic zit.
Als je mij vervolgens dmv klasseert als zyzz-aanbidder dan vraag ik me toch af of jij mn reactie begreep. Je verdedigingsmechanisme staat op scherp.

Dus je was enkel aan het kankeren over het woord hype.De post was nochtans duidelijk.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 00:32 ----------

Mag jij wel op deze site van je dochter?


:trollface:

Funny as hell.
 
Dus je was enkel aan het zeuren over het woord hype.De post was nochtans duidelijk.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 00:32 ----------



Funny as hell.

Ja.
 
hmm yasmine wat probeer(hoop) je eigenlijk met deze discussie te bereiken ?
 
hmm yasmine wat probeer(hoop) je eigenlijk met deze discussie te bereiken ?

Ik probeer te begrijpen hoe iemand als Zyzz zo veel aanbidders heeft. ALs ik naar zijn clipjes kijk zie ik een psychisch gestoorde narcist, met ja, een zeer mooi lijf, maar mijn god wat een kinderachtige, vreemde kerel.
Normaal ben ik altijd zeer open minded en mss moest ik hem peroonlijk gekend hebben dat ik hem wel sympathiek zou gevonden hebben en totaal geen moeite zou gehad hebben met zijn make up, vreemd kapsel,... maar dat mensen hem zo verafgoden op basis van clipjes, dat gaat mijn verstand te boven.
 
Ik probeer te begrijpen hoe iemand als Zyzz zo veel aanbidders heeft. ALs ik naar zijn clipjes kijk zie ik een psychisch gestoorde narcist, met ja, een zeer mooi lijf, maar mijn god wat een kinderachtige, vreemde kerel.
Normaal ben ik altijd zeer open minded en mss moest ik hem peroonlijk gekend hebben dat ik hem wel sympathiek zou gevonden hebben en totaal geen moeite zou gehad hebben met zijn make up, vreemd kapsel,... maar dat mensen hem zo verafgoden op basis van clipjes, dat gaat mijn verstand te boven.

hmm, ondanks dat ik een zyz fan ben , ben ik het met enkele punten eens.
ja het was nogal een aandachtshoer en hij gedraagde zich nogal raar in sommige vids. maar naar zijn eigen zeggen op o.a. facebook was dat gewoon allemaal nep(show) zo was hij in het echt niet dit is na zijn dood bevestigd door verscheidene mensen die hem hebben gekend waaronder zijn baas ;).

maar goed ik bewonder hem vooral en ik denk dat het merendeel dat hier doet vanwege zijn lichaam.
 
Hij was het typetje ''zyzz'' ook helemaal zat op het einde, kon niet meer normaal over festivals lopen etc. En nu gaan die gayfanboys hem nadoen, zelfs met tattoo's. Aziz would not be proud.
 
Ik probeer te begrijpen hoe iemand als Zyzz zo veel aanbidders heeft. ALs ik naar zijn clipjes kijk zie ik een psychisch gestoorde narcist, met ja, een zeer mooi lijf, maar mijn god wat een kinderachtige, vreemde kerel.
Normaal ben ik altijd zeer open minded en mss moest ik hem peroonlijk gekend hebben dat ik hem wel sympathiek zou gevonden hebben en totaal geen moeite zou gehad hebben met zijn make up, vreemd kapsel,... maar dat mensen hem zo verafgoden op basis van clipjes, dat gaat mijn verstand te boven.

heej heej heej, doe eens normaal:mad:, ik scheld jouw god ook niet uit he!
 
Ik probeer te begrijpen hoe iemand als Zyzz zo veel aanbidders heeft. ALs ik naar zijn clipjes kijk zie ik een psychisch gestoorde narcist, met ja, een zeer mooi lijf, maar mijn god wat een kinderachtige, vreemde kerel.
Normaal ben ik altijd zeer open minded en mss moest ik hem peroonlijk gekend hebben dat ik hem wel sympathiek zou gevonden hebben en totaal geen moeite zou gehad hebben met zijn make up, vreemd kapsel,... maar dat mensen hem zo verafgoden op basis van clipjes, dat gaat mijn verstand te boven.

banana_gif.gif
 
waarom moet jij dat begrijpen dan? ik begrijp ook neit dat mensen met allesbedekkende gewaden aan staan te schreeuwenen en allerlei wazige middeleeuwse shit uit te halen voor een niet-bestaande god in een stoffige stad in een land geregeerd door ayatollah's, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te begrijpen omdat het me niet gaat lukken en ik de behoefte zelf ook niet zo voel. Miss moet je die aanpak ook hanteren Yasmine
 
Is Yasmine geen meisjes naam..?
 
heej heej heej, doe eens normaal:mad:, ik scheld jouw god ook niet uit he!

Welke god denk je dat ik heb? Ik ben atheïst.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 11:39 ----------

waarom moet jij dat begrijpen dan? ik begrijp ook neit dat mensen met allesbedekkende gewaden aan staan te schreeuwenen en allerlei wazige middeleeuwse shit uit te halen voor een niet-bestaande god in een stoffige stad in een land geregeerd door ayatollah's, maar ik heb ook niet de behoefte om dat te begrijpen omdat het me niet gaat lukken en ik de behoefte zelf ook niet zo voel. Miss moet je die aanpak ook hanteren Yasmine

Jij voelt dus de behoefte niet de wereld rondom jou te begrijpen. Je leeft dus in een "bubble"? Je eigen cocon??

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 11:40 ----------

Dat is de naam van z'n kindolfje

Inderdaad, YAsmine is mijn dochtertje. Indertijd, toen ik mijn nickname hier koos stond ik er niet bij stil dat dit voor verwarring ging zorgen.
 
Ga gewoon ergens anders zeiken over Zyzz, dit is het zyzz mire topic.

/over and out
 
Back
Naar boven