MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 876K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

Lawl, als je denkt dat je dit bereikt met alleen strikt eten en trainen, leef je echt in een droomwereld :roflol: Zijn al meerdere screenshots voorbij gekomen waaruit blijkt wat ze gebruikt hebben.. Volgens mij zijn ze al begonnen met kuren, voordat ze een goede basis hadden :rolleyes:

Lol, hater. Echt triest , Zyzz kuurde ok maar zelf dan nog moest hij ****ing hard trainen en strict eten om zo'n lichaam te krijgen. En zijn lichaam pre roids was al goed dus zoals ik zei in mijn post daarnet; je geeft commentaar maar weet niks van hem af. Makkelijk :)

STILL MIRIN'
 
Lol, hater. Echt triest , Zyzz kuurde ok maar zelf dan nog moest hij ****ing hard trainen en strict eten om zo'n lichaam te krijgen. En zijn lichaam pre roids was al goed dus zoals ik zei in mijn post daarnet; je geeft commentaar maar weet niks van hem af. Makkelijk :)

STILL MIRIN'

helemaal mee eens,

snap uberhaubt niet waarom er een discussie over gehouden word..
zyzz kuurde SO WHAT ? er zijn zat mensen die kuren en er niet zo aesthetic uitzien.

U mirin ?
:trollface:
 
helemaal mee eens,

snap uberhaubt niet waarom er een discussie over gehouden word..
zyzz kuurde SO WHAT ? er zijn zat mensen die kuren en er niet zo aesthetic uitzien.

U mirin ?
:trollface:
Dat je je mening uit, oké, maar dat je ''u mirin'' met dat plaatje erbij zet.. maakt totaal geen sense
 
Zyzz draait zich om in z'n graf door al die faggot fanboys met tattoo's die 60 kilo wegen.
 
Lol, hater. Echt triest , Zyzz kuurde ok maar zelf dan nog moest hij ****ing hard trainen en strict eten om zo'n lichaam te krijgen. En zijn lichaam pre roids was al goed dus zoals ik zei in mijn post daarnet; je geeft commentaar maar weet niks van hem af. Makkelijk :)

STILL MIRIN'
Ik snap ook wel dat je hoe dan ook gedisciplineerd moet trainen, eten en je rust moet pakken ;) Maar sommige comments hier, dat de 'haters' hier jaloers zouden zijn op zijn lichaam? Please.. :) Enige van dat groepje die ik een indrukwekkend lichaam vind hebben, is die Supaturk. En ik 'haat' alleen het schijnheilige gedrag van enkele gasten uit die crew die beweren dat ze hun fysiek behaald hebben met alleen maar ''strikt eten en trainen''. Zyzz zijn bereikte doelen heb ik gewoon respect voor!
 
Dat je je mening uit, oké, maar dat je ''u mirin'' met dat plaatje erbij zet.. maakt totaal geen sense

Bullshit, u just mirin.

:trollfacex:

Zyzz draait zich om in z'n graf door al die faggot fanboys met tattoo's die 60 kilo wegen.

Haha vind dat wel echt gay, mensen van 60kg met zo'n tattoo. Ga eerst ff wat muscles kweken en tonen dat je volgens de 'zyzz' way leeft. Als dat is wat jij wilt
 
Idd, eerst 10 kilo pakken met test deca kuurtjes want dan ben je wel 'beast' like zyzz. Moet je wel geluk hebben dat je een symmetrisch lichaam hebt ( anders ben je geen beest ).

Faggots, niet te geloven hoe je iemand zo op kan hemelen :') zijn prestaties stellen niks voor, het enige wat goed is was zijn basis frame wat wel aesthetic is. Iedereen kan met kuurtjes zon minimale hoeveelheid massa kweken en er een cool verhaaltje bij vertellen/filmpjes posten op YouTube.

Kun je beter zijn ouders gaan miren' waaraan hij zijn frame te danken heeft :D


In be4 zoveelste originele 'haters gonna hate' / umirin? argument
 
haters gonna hate you never be like zyzz bro , cause zyzz's a ****ing sick cunt not a sad cunt :trollface:

maar even serieus :P , om te zeggen dat zijn prestaties niks voor stellen gaat wel ver dude.. als het zo makkelijk is waarom doe je het zelf niet
 
Ben al buffer dan zyzz, u mad?
 
Ben al buffer dan zyzz, u mad?

Goede fysiek, maar zyzz was mooier. Kun je zelf natuurlijk niks aan doen. Maar is iedereen z'n mening, kan zyzz altijd waarderen om z'n fysiek.
 
Idd, eerst 10 kilo pakken met test deca kuurtjes want dan ben je wel 'beast' like zyzz. Moet je wel geluk hebben dat je een symmetrisch lichaam hebt ( anders ben je geen beest ).

Faggots, niet te geloven hoe je iemand zo op kan hemelen :') zijn prestaties stellen niks voor, het enige wat goed is was zijn basis frame wat wel aesthetic is. Iedereen kan met kuurtjes zon minimale hoeveelheid massa kweken en er een cool verhaaltje bij vertellen/filmpjes posten op YouTube.

Kun je beter zijn ouders gaan miren' waaraan hij zijn frame te danken heeft :D


In be4 zoveelste originele 'haters gonna hate' / umirin? argument

Dikke +1 !

Voor al die kuurtjes die zyzz heeft gepakt had die gewoon een k*t fysiek.
 
Jij denkt aan een man zonder kleren die je van je leven nog nooit in het echt hebt gezien :gay:

Shit ain't that seriouss man..probeer niet overal te serieus op in te gaan ;) daarnaast als naar gespierde mannen kijken en daar je motivatie uit halen gay is..vrees ik dat heel dbb gay is :O
 
Shit ain't that seriouss man..probeer niet overal te serieus op in te gaan ;) daarnaast als naar gespierde mannen kijken en daar je motivatie uit halen gay is..vrees ik dat heel dbb gay is :O
Daarvoor moet je wel naar buffe/esthetische mensen kijken!!!!




:trollface:
 
Daarvoor moet je wel naar buffe/esthetische mensen kijken!!!!




:trollface:

dat jij er als ronnie coleman uit wil zien, betekend niet dat iedereen dat als streeffysiek heeft ieder zo zijn ding ;)
 
Dikke +1 !

Voor al die kuurtjes die zyzz heeft gepakt had die gewoon een k*t fysiek.

Is maar net hoe je het bekijkt, 1,85 met 95kg op 6% yearround vind ik verre van een k*t fysiek. Zeker omdat zijn doel vooral droog staan was en dat behouden. Zijn kuurschema was niet gericht op massa bouwen.
 
Back
Naar boven