Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 874K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

No way dat hij die stats bezat.... Laat me nu een foto zien waar hij die zogenaamde stats heeft :p
 
No way dat hij die stats bezat.... Laat me nu een foto zien waar hij die zogenaamde stats heeft :p


zyzz+chest.jpg
 
:roflol: kan het nog vager, keep dreaming :)
 
6% niet, eerder 8-10%. 95kg geloof ik best. Reden dat zyzz z'n fysiek zo opgehemeld wordt komt denk ik eerder door z'n chest/abs genetics.
 
Sorry, vind het nog steeds niet veel voorstellen. Frame is heel goed maar voor hoeveel die kuurde kan iedereen dit makkelijk evenaren. (zonder de aesthetics :))

Nog steeds niet snappende waarom jullie hem verdedigen / miren.
 
Zo nice vind ik zijn abs niet. Totaal niet recht oid, wel diepe cuts
 
Is maar net hoe je het bekijkt, 1,85 met 95kg op 6% yearround vind ik verre van een k*t fysiek. Zeker omdat zijn doel vooral droog staan was en dat behouden. Zijn kuurschema was niet gericht op massa bouwen.


Met alles wat die weg heeft geknald, vindt ik dit absoluut geen bijzonder fysiek. Zelfs een beetje sneu, dat die dat alles nodig had/heeft om dit te bereiken. Enne 6% yearround? :rolleyes:
 
Sorry, vind het nog steeds niet veel voorstellen. Frame is heel goed maar voor hoeveel die kuurde kan iedereen dit makkelijk evenaren. (zonder de aesthetics :))

Nog steeds niet snappende waarom jullie hem verdedigen / miren.
Pubers hebben idolen nodig.
 
Sorry, vind het nog steeds niet veel voorstellen. Frame is heel goed maar voor hoeveel die kuurde kan iedereen dit makkelijk evenaren. (zonder de aesthetics :))

Nog steeds niet snappende waarom jullie hem verdedigen / miren.
dit , heeft ook nog prohormonen gebruikt naast aas.. en zon fysiek
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
/abbo
al deze zever heeft lang genoeg geduurd
 
Pubers hebben idolen nodig.

Het zijn idd voornamelijk tienertjes en beginners die hem zo de hemel in prijzen. Maarja is toch jammer dat hun dan het idee hebben dat het 'Cool' is om maar zsm met kuurtjes etc te beginnen om er als 'sick cunt' bij te lopen.
 
Het zijn idd voornamelijk tienertjes en beginners die hem zo de hemel in prijzen. Maarja is toch jammer dat hun dan het idee hebben dat het 'Cool' is om maar zsm met kuurtjes etc te beginnen om er als 'sick cunt' bij te lopen.

Lol echt grappig wat voor onzin jij allemaal uitkraamt...
De enige die het over 'kuurtjes' etc hebben zijn de haters.
 
Back
Naar boven