XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

  • Topic starter Guess
  • Startdatum
  • Reacties 14K
  • Weergaven 875K
  • Volgers 399

Bezoekers in dit topic

haha, bij mij lijkt het op het moment net schaamhaar als ik het laat staan
 
Maar goed dat je er even bij vertelde dat jij het niet bent

Tis lichtelijk overdreven want tis wel iets donkerder en voller maar wil gwn een zwarte baard :(

Dat dere arab look nomsaying?
 
Lazar's baard wil t gevecht aangaan met die van Chuck Norris
 
Vorige week teruggekomen van een maand Sydney, bezoek aan zus die daar woont met ouders en broers..
Moet zelf toch scriptie schrijven dit halfjaar, dus ben 3 weken langer gebleven.

Zus woont in de northern rocks, Carlingford (buitenwijk van sydney) en toen ik na een week een beetje met haar vriend zat te ouwehoeren over trainen bleek hij ook wel het eea. van die hele zyzz hype meegekregen te hebben, wo(o)n(d)en ook ergens in de buurt daar die gasten. Hij wist me iig de fitness first sportschool aan te wijzen waar de meeste van die jongens nog altijd trainen..

Was toch wel een beetje benieuwd geraakt na al die filmpjes en shit al anderhalf jaar lang, en zat er toch een maand met weinig te doen dus heb maar een wildcard voor 10 bezoekjes gekocht oid, en inderdaad een aantal van die gasten gezien, waaronder supaturk en chestbrah himself en die kale kleine gast..

Was eigenlijk van plan om even een praatje met ze te maken, maar die hele ''Don't be a hard cunt, be a sick cunt'' blijkt in real life weinig sprake van. Best dominant gedrag, smijten met gewichten, hard praten en zich de baas voelen in de tent ; Althans die indruk kreeg ik een beetje. Die supaturk is wel rustig en was meer een op een aan het trainen met een andere gast, maar die anderen waaronder Chestbrah, nah beetje een tegenvaller in het echt..
 
Vorige week teruggekomen van een maand Sydney, bezoek aan zus die daar woont met ouders en broers..
Moet zelf toch scriptie schrijven dit halfjaar, dus ben 3 weken langer gebleven.

Zus woont in de northern rocks, Carlingford (buitenwijk van sydney) en toen ik na een week een beetje met haar vriend zat te ouwehoeren over trainen bleek hij ook wel het eea. van die hele zyzz hype meegekregen te hebben, wo(o)n(d)en ook ergens in de buurt daar die gasten. Hij wist me iig de fitness first sportschool aan te wijzen waar de meeste van die jongens nog altijd trainen..

Was toch wel een beetje benieuwd geraakt na al die filmpjes en shit al anderhalf jaar lang, en zat er toch een maand met weinig te doen dus heb maar een wildcard voor 10 bezoekjes gekocht oid, en inderdaad een aantal van die gasten gezien, waaronder supaturk en chestbrah himself en die kale kleine gast..

Was eigenlijk van plan om even een praatje met ze te maken, maar die hele ''Don't be a hard cunt, be a sick cunt'' blijkt in real life weinig sprake van. Best dominant gedrag, smijten met gewichten, hard praten en zich de baas voelen in de tent ; Althans die indruk kreeg ik een beetje. Die supaturk is wel rustig en was meer een op een aan het trainen met een andere gast, maar die anderen waaronder Chestbrah, nah beetje een tegenvaller in het echt..

Me Jelly brah.
 
Had je em gevraagd waarom het zo lang duurt met die film ?
 
Vorige week teruggekomen van een maand Sydney, bezoek aan zus die daar woont met ouders en broers..
Moet zelf toch scriptie schrijven dit halfjaar, dus ben 3 weken langer gebleven.

Zus woont in de northern rocks, Carlingford (buitenwijk van sydney) en toen ik na een week een beetje met haar vriend zat te ouwehoeren over trainen bleek hij ook wel het eea. van die hele zyzz hype meegekregen te hebben, wo(o)n(d)en ook ergens in de buurt daar die gasten. Hij wist me iig de fitness first sportschool aan te wijzen waar de meeste van die jongens nog altijd trainen..

Was toch wel een beetje benieuwd geraakt na al die filmpjes en shit al anderhalf jaar lang, en zat er toch een maand met weinig te doen dus heb maar een wildcard voor 10 bezoekjes gekocht oid, en inderdaad een aantal van die gasten gezien, waaronder supaturk en chestbrah himself en die kale kleine gast..

Was eigenlijk van plan om even een praatje met ze te maken, maar die hele ''Don't be a hard cunt, be a sick cunt'' blijkt in real life weinig sprake van. Best dominant gedrag, smijten met gewichten, hard praten en zich de baas voelen in de tent ; Althans die indruk kreeg ik een beetje. Die supaturk is wel rustig en was meer een op een aan het trainen met een andere gast, maar die anderen waaronder Chestbrah, nah beetje een tegenvaller in het echt..
enne, fake plates :) ?
 
Supaturk liep wel belachelijk veel schijven op die stang te gooien, al heb ik stiekem wel even op zitten letten en soms doet hij maar 4/5 reps ofzo.... Maar die vent is wel ECHT groot, vond chestbra een beetje tegenvallen.. Die kleine kale met veel tattoo's is wel het breedst van allemaal..

Verder heb ik ze niet gesproken, had ook niet zo'n zin om me met mijn 23 jaar als een of ander schuchter zyzz fanboy naar ze toe te lopen ''Ehh, hey, Chestbrah! How are you''...
 
Supaturk liep wel belachelijk veel schijven op die stang te gooien, al heb ik stiekem wel even op zitten letten en soms doet hij maar 4/5 reps ofzo.... Maar die vent is wel ECHT groot, vond chestbra een beetje tegenvallen.. Die kleine kale met veel tattoo's is wel het breedst van allemaal..

Verder heb ik ze niet gesproken, had ook niet zo'n zin om me met mijn 23 jaar als een of ander schuchter zyzz fanboy naar ze toe te lopen ''Ehh, hey, Chestbrah! How are you''...

je had gewoon moeten doen alsof je speciaal van nederland daarheen was gekomen om in zyzz' gym te trainen
 
Supaturk liep wel belachelijk veel schijven op die stang te gooien, al heb ik stiekem wel even op zitten letten en soms doet hij maar 4/5 reps ofzo.... Maar die vent is wel ECHT groot, vond chestbra een beetje tegenvallen.. Die kleine kale met veel tattoo's is wel het breedst van allemaal..

Verder heb ik ze niet gesproken, had ook niet zo'n zin om me met mijn 23 jaar als een of ander schuchter zyzz fanboy naar ze toe te lopen ''Ehh, hey, Chestbrah! How are you''...

Je had gewoon moeten doen alsof je een chestbrah fanboy was
 
Je had een bazooka mee moeten nemen en al die mongolen af moeten schieten.
 
Zo erg zijn ze nu ook weer niet ;) Beetje dominant, kemphanig opgefokt gedrag maar dat zal wel door alle roids komen die ze gebruiken...

Chestbrah is in Australie best redelijk bekend, en zyzz was dat naar wat ik gehoord heb al helemaal ( onder de jongere bevolking, en vooral omgeving Sydney ) dus wat dat betreft hebben ze wel redelijk wat bereikt..

Alleen ik vraag me een beetje af hoelang die chestbra die aandacht van zn broer nog vast kan houden, want eigenlijk heeft de rest van die ''crew'' echt totaal geen interessante persoonlijkheid oid..

Ze gaan trouwens wel echt met HELE lijpe gasten om viel me op. Die zyzz enzo zien er wel sterk uit, maar je ziet ook wel dat ze niet helemaal gestoord zijn. Maar ook allemaal van die figuren met kale koppen, gouden tanden en tattoo's op hun kop, van die Rbdjan/skinhead figuren, waarbij ik me zo kon voorstellen dat ze je even je portemonnee aftroggelen zodra je naar buiten loopt oid
 
Is toch gewoon allemaal tuig man, chestbrah drugs en roid dealer. Allemaal zwaar aan de roids, als die lui stoppen dan vallen ze zo hard terug vooral supaturk. Zijn fysiek is op roids gebouwd niks anders.
 
Is toch gewoon allemaal tuig man, chestbrah drugs en roid dealer. Allemaal zwaar aan de roids, als die lui stoppen dan vallen ze zo hard terug vooral supaturk. Zijn fysiek is op roids gebouwd niks anders.

jelly?
 
mooi dat je er bij bent geweest dara in Sydney! Zo te horen was Zyzz de enige met uitstraling dan...zou hij ook met dat tuig hebben rondgehangen? Hij was uitmuntend student volgens mij
 
23js55i.jpg
 
Had best een keer die dudes willen zien trainen, zijn toch wel zo ongeveer de bekendste sporters qua fitness op youtube. Gasten zitten wel volgepompt met roids, maar toch grappig om zoiets te zien maar ga er niet voor naar Australie..
 
Back
Naar boven