MuscleMeat

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Er is nu niks bijzonders meer aan, is gewoon een groepje gasten die trainen en toevallig groot en ripped zijn (mede door gebruik van AAS, je ontkomt er niet aan). Niks leuks meer aan nu vooral omdat zyzz weg is, magie is eraf.
 
Vorige week teruggekomen van een maand Sydney, bezoek aan zus die daar woont met ouders en broers..
Moet zelf toch scriptie schrijven dit halfjaar, dus ben 3 weken langer gebleven.

Zus woont in de northern rocks, Carlingford (buitenwijk van sydney) en toen ik na een week een beetje met haar vriend zat te ouwehoeren over trainen bleek hij ook wel het eea. van die hele zyzz hype meegekregen te hebben, wo(o)n(d)en ook ergens in de buurt daar die gasten. Hij wist me iig de fitness first sportschool aan te wijzen waar de meeste van die jongens nog altijd trainen..

Was toch wel een beetje benieuwd geraakt na al die filmpjes en shit al anderhalf jaar lang, en zat er toch een maand met weinig te doen dus heb maar een wildcard voor 10 bezoekjes gekocht oid, en inderdaad een aantal van die gasten gezien, waaronder supaturk en chestbrah himself en die kale kleine gast..

Was eigenlijk van plan om even een praatje met ze te maken, maar die hele ''Don't be a hard cunt, be a sick cunt'' blijkt in real life weinig sprake van. Best dominant gedrag, smijten met gewichten, hard praten en zich de baas voelen in de tent ; Althans die indruk kreeg ik een beetje. Die supaturk is wel rustig en was meer een op een aan het trainen met een andere gast, maar die anderen waaronder Chestbrah, nah beetje een tegenvaller in het echt..

dude , ik zou hem spontaan beginnen te ppen
/nohomo
 
Online game vriend heeft met zyzz gewerkt in de sportschool en zegt dat t een idioot was. Hij werd ontslagen omdat hij ook als gigolo werkte.
 
Het was ook een idioot die de fitness wereld voor gek zetten met zijn achterlijke gedrag.
 
fitness wereld voor gek zette? :roflol:

volgens mij heeft hij behoorlijk wat mensen geïnspireerd om de gym in te gaan
 
Het was ook een idioot die de fitness wereld voor gek zetten met zijn achterlijke gedrag.

420.000 fans op fb, vast niet alleen maar jersey shore gasten

flapdrol
 
Ben je weggepest uit het b&f topic? :roflol:
 
Gaat die supaturk dan een filmpjen uitbrengen ?
Vind hem de beste fysiek hebben.
 
Fijn 420.000 fans dan is het een debiel met heel veel fans :trollface:

wil dat ook wel zijn hoor, beetje lomp gedragen op feesten, festivals en af en toe een show geven dmv een webcam

easy money
 
Back
Naar boven