Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Mooi hoe zyzz nog ver na zijn dood nog veel mirers en haters heeft.

Ik had het persoonlijk vreselijk gevonden wanneer dit topic stil zou komen te vallen, zyzz zou dit ook niet willen, hij vond het leuk om mensen te trollen. Het feit dat een aantal nog zo fel reageren doet me goed.

Every protein shake
every rep i make
every single vein
every time i train
ill be missin zyzz

<3 <3 <3 nohomo

sick bro, zat net weer filmpjes te kijken, dem emotions :o check dit hoe ziek veel foto's hier te zien zijn..

http://www.youtube.com/watch?v=ToNLrthvFsE&feature=related

Bontevliegenvanger_00321434th.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

iWJ pls, je komt nu zelf ook niet bijster verstandig over door hier steeds over door te gaan en elke zyzz hater zijn aandacht te geven.

Musculullo :roflol:

ontopic:
blijft beste zyzz vid die er is

http://www.youtube.com/watch?v=Jlf46GtK7Sc

---------- Post toegevoegd Tue 13 Nov 2012 om 23:36 ----------

ja wtf :eek: :eek:

ik doe ook mbo 3 interieur bouwer, 10x beter dan leveloos op burea stoel zitten

ik doe ook mbo 3 interieur bouwer, 10x beter dan leveloos op burea stoel zitten

Je hebt 2 soorten mbo-ers

De mbo-er die met passie zijn/haar praktijk vak uitvoert

En de mbo-er die geen fl**ker uitvoert.

Onze buurman heeft ook mbo opleiding gedaan, omdat hij passie heeft en goed is in zijn vak kan hij zo'n huis betalen. (volgens mij is hij ook interieur bouwer.. Van boten :p)

Je hebt 2 soorten mbo-ers

De mbo-er die met passie zijn/haar praktijk vak uitvoert

En de mbo-er die geen fl**ker uitvoert.

Onze buurman heeft ook mbo opleiding gedaan, omdat hij passie heeft en goed is in zijn vak kan hij zo'n huis betalen. (volgens mij is hij ook interieur bouwer.. Van boten :p)

klopt, heb zelf.ook tijde scheepsinterieurbouw gedaan ,

Heeft iemand er wel eens over na gedacht om homo te worden als je zo'n goddelijk lichaam als dat van zyzz ziet? (no homo)

Wedden dat er wel een paar f**gots in die crew zitten. Zy z heeft echt wel met hun geexperimenteerd

Ach, wat je ook van de man vindt: Zyzz is voor een groot deel van de jonge generatie wat Arnold voor de oudere generatie is.

En dan nog spreekt Zyzz denk ik een breder vlak van de jongere generatie aan dan Arnold, omdat gemiddeld genomen meer mensen Zyzz zijn lichaam aantrekkelijk vinden dan dat van Arnold..

Je weet uiteindelijk nooit wat er van hem terecht was gekomen. Hij was in ieder geval hard op weg om de voortrekker van een hele nieuwe generatie bodybuilders te worden. Hoe dit zich uiteindelijk ontwikkeld zou hebben, dat weet niemand.

Terug
Naar boven