XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Wedden dat er wel een paar f**gots in die crew zitten. Zy z heeft echt wel met hun geexperimenteerd

En over die hele homo discussie, wat the **** boeit het als hij homo zou zijn? Dan moeten de haters weer iets nieuws gaan verzinnen, en erg creatief zijn ze niet volgens mij..

Of ben jij er zo een die in Amsterdam met een groepje vrienden homo's in elkaar slaat/uit gaat lachen?

Ach, wat je ook van de man vindt: Zyzz is voor een groot deel van de jonge generatie wat Arnold voor de oudere generatie is.

En dan nog spreekt Zyzz denk ik een breder vlak van de jongere generatie aan dan Arnold, omdat gemiddeld genomen meer mensen Zyzz zijn lichaam aantrekkelijk vinden dan dat van Arnold..

Je weet uiteindelijk nooit wat er van hem terecht was gekomen. Hij was in ieder geval hard op weg om de voortrekker van een hele nieuwe generatie bodybuilders te worden. Hoe dit zich uiteindelijk ontwikkeld zou hebben, dat weet niemand.

Arnold -> zyzz

Arnold is gewoon ****ing baas.

Verder ben ik ook gemotiveerd door zyzz hoor.

wtf boeit het of je hem nou intressant vind of niet?

Hou het gewoon ontopic, iedereen die er op in gaat heeft dan dus ook niet goed geleerd want haters negeer je gewoon (net zoals zyzz)

semi srs...

srs

u mad? :trollface:

Arnold -> zyzz

Arnold is gewoon ****ing baas.

Verder ben ik ook gemotiveerd door zyzz hoor.

Dan nog denk ik dat zyzz voor veel jonge jongens meer motiveert om te trainen dan arnold. Zeg niet dat Arnold geen baas is...

De meeste jongens willen aan het begin van hun training zyzz worden, slechts weinig arnold denk ik.

Dan nog denk ik dat zyzz voor veel jonge jongens meer motiveert om te trainen dan arnold. Zeg niet dat Arnold geen baas is...

De meeste jongens willen aan het begin van hun training zyzz worden, slechts weinig arnold denk ik.

Precies... Merk ook dat voordat je zo'n mr olympia fysiek vet vindt je wat meer begrip moet hebben voor wat hun hebben bereikt. Hoe verder je jezelf ontwikkeld hoe meer je een huge fysiek gaat waarderen.

Merendeel doet het toch voor de bitches en dan heb je aan een zyzz fysiek genoeg. Die pakte nog ****ing veel feesten erbij. Arnie was 24/7 dedicated

Merendeel doet het toch voor de bitches en dan heb je aan een zyzz fysiek genoeg. Die pakte nog ****ing veel feesten erbij. Arnie was 24/7 dedicated
Die snoepte af en toe ook wel eens van flink wat van de punani's als we de verhalen mogen geloven.

In een interview vertelde hij dat hij af en toe niet zo heel dedicated was in de zin van drinken, blowen, feestjes, en even schijt aan z'n multivitaminen pilletjes.

jullie kunnen haten wat je wil, maar dit is een prachtig fysiek

e2c28e300a495eadebc5595eb6b838b2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2dqso0g.png

Ach, wat je ook van de man vindt: Zyzz is voor een groot deel van de jonge generatie wat Arnold voor de oudere generatie is.

En dan nog spreekt Zyzz denk ik een breder vlak van de jongere generatie aan dan Arnold, omdat gemiddeld genomen meer mensen Zyzz zijn lichaam aantrekkelijk vinden dan dat van Arnold..

Je weet uiteindelijk nooit wat er van hem terecht was gekomen. Hij was in ieder geval hard op weg om de voortrekker van een hele nieuwe generatie bodybuilders te worden. Hoe dit zich uiteindelijk ontwikkeld zou hebben, dat weet niemand.

Ik ben het hier meeeens.
Arnold is DE bodybuilder, en dat zal hij altijd blijven, de onbetwiste nummer 1.....MAARRRRRR...

Persoonlijk streef ik als 26 jarige ook echt meer naar een Zyzz fysiek.
Ik weet 100% zeker dat de meeste vrouwen dit veel aantrekkelijker vinden dan Arnold z'n fysiek, hoe goed zijn fysiek ook was.

Sorry heren, wat betreft de SPORT kies ik voor Arnold, wat betreft rondlopen met een strak fysiek kies ik Zyzz.....

Zyzz is gewoon een f**got

Nog wat mooie motivational pics bro's

Zyzz zijn fysiek was zeker goed, maar als het licht een beetje tegen zat zagen zijn abs er een beetje corny uit imo. Op foto's onder juiste belichting zag het er sick uit.

Over die trailer, dit gaat totaal niet meer over Zyzz en het is gewoon alles eruit melken wat erin zit.
Als iemand in mijn familie zou sterven zou ik misschien 1 video gratis eruit gooien en daarna het daarbij laten, dit is gewoon een markt geworden waar ik zelf klant van ben :O

Persoonlijk streef ik als 26 jarige ook echt meer naar een Zyzz fysiek.
Ik weet 100% zeker dat de meeste vrouwen dit veel aantrekkelijker vinden dan Arnold z'n fysiek, hoe goed zijn fysiek ook was.

Je traint voor vrouwen? :o

Verder begrijp ik je punt. Maar zou je niet beter Frank Zane als rolmodel nemen? -85 Kg bij 1m75 op het podium. :)

frank-zane-bodybuilding.jpg

Fuk Zyzz, Go Frank!

height: 5'9" (175 cm)
Contest weight: 185 lbs (84 kg)
Off-season weight: 200 lbs (91 kg)
Arms: 18" (45.7 cm)
Neck: 17.5" (44.5 cm)
Chest: 51" (129.5 cm)
Waist: 29" (73.7 cm)
Thighs: 26" (66 cm)
Calves: 16.5" (41.9 cm)
Wrist: 6.5" (16.5 cm)
Ankle: 8" (20.3 cm)

:bow:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x1cdZWpgSSs
Volledige commercial nu ipv die hyped shitty trailer. Moet hem zelf zo nog zien.
Volledige trailer? Dit is weer een aankondiging voor een interview met Chestbrah haha.

The most emotional untold story of the two brothers Az and Said Sergeyvich shall be revealed this December 2012. Mutated Nation is proud to present this story to the world.

Waarschijnlijk gaat het 90% over Albuterex, wordt Zyzz zijn naam constant misbruikt voor commerciele doeleinden en geen woord over AAS. Stillnochestbrah

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven