Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in topic

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Zyzz was hoog geschoold en haalde straight A's, nog een x benoemd tot een soort van ere-leerling omdat zijn cijfers zo hoog waren.

Die wist echt wel watie deed hoor.

Ben je nou aan het trollen of wat? :roflol:

Buffalo Billy

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
29 aug 2011
Lengte
1m76
Massa
100kg
Zyzz was hoog geschoold en haalde straight A's, nog een x benoemd tot een soort van ere-leerling omdat zijn cijfers zo hoog waren.

Die wist echt wel watie deed hoor.

Zo slim en naar de Mac, Die Macdonalds heeft hem goed gedaan zeg :D

arnodsi

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
31 aug 2009
Lengte
1m84
according to his website[2], Zyzz graduated with a Bachelors Degree in Business from the University of Western Sydney Parramatta after getting kicked out of Macquarie University in Sydney. However, he did not hold down a business job and instead worked as a personal trainer and male stripper. He chose to pursue the bodybuilding lifestyle after seeing his brother Said Sergeyevich Shavershian, known online as “Chestbrah”, become “shredded” through similar techniques. Both Zyzz and his brother ended up taking steroids over the course of their training, leading to Chestbrah’s arrest for steroid possession on July 14th, 2011

http://knowyourmeme.com/memes/people/zyzz

College: University of Western Sydney Parramatta (used to attend the prestigious Macquarie University but was kicked out due to deficient grades and extreme absenteeism)
Major: Bachelor of Business/Commerce

http://zyzzcentral.com/2011/05/11/who-is-zyzz/

Ano_41490

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
4 sep 2007
Lengte
1m63
Massa
85kg
Vetpercentage
7%
ik vind dat we een mars voor zyzz moeten houden.. zoals een witte mars ofz maar dan allemaal shirtless en aesthetic bodies.. I'M IN :D

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
ik vind dat we een mars voor zyzz moeten houden.. zoals een witte mars ofz maar dan allemaal shirtless en aesthetic bodies.. I'M IN :D

Dan kun jij niet eens mee doen :trollface:

Laatst bewerkt door een moderator:

Batistuta

Novice
Lid geworden
7 mei 2012
Lengte
1m97
Massa
105kg
Nja weten wat hij deed, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Als hij verstandig met zijn lichaam was omgegaan dan had hij nu nog wel geleefd.

Maar dit kun je niet alleen zyzz tegenwerpen, want imo. is het het gebruik van anabole sterioden per definitie gevaarlijk, en zeker voor bodybuilders die er zo'n groot lichaam mee willen krijgen (wat nog eens een extra aanslag is op het hart). Daarom zijn steroïden imo. gevaarlijker voor bodybuilders dan voor fietsers, al zijn ze onder alle omstandigheden slecht.

Maar het feit dat sterioden zyzz worden tegengeworpen vind ik geen eerlijk argument. elke andere grote bb'er (en er zijn inderdaad nog veel grotere dan hij), ook op dit forum, kun je dan ook belachelijk gaan lopen maken, of uit gaan lachen als hij dood gaat. Maar dat gebeurt ook niet. Vind het sowieso laag om een dode gast nog uit te gaan lachen, maargoed.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
hoop tekst, didn't read

Dat bedoelde ik niet.. Bedoelde meer het stukje; 'Die wist echt wel watie deed hoor.'

Vandaar dat die nu ergens diep onder de grond ligt weg te rotten..

Blijf het zeggen, drugs en aas is geen combinatie.. Maar goed, dat schijnen sommigen niet te kunnen of niet te willen begrijpen.

Oh en overigens zie ik niet in, wat een opleidings niveau te doen heeft met verstandig gebruik van aas. Wat er bij onze hoog geleide, nogal bij in schoot.

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Het is true story wat hij zegt man, heb je wel een beetje researche naar hem gedaan voordat je dit soort dingen zegt?

Als je de post hier boven nou eerst eens even leest.. :rolleyes:

Batistuta

Novice
Lid geworden
7 mei 2012
Lengte
1m97
Massa
105kg
Het is true story wat hij zegt man, heb je wel een beetje researche naar hem gedaan voordat je dit soort dingen zegt?

Hij doelt niet op zijn cijfers, maar het 'weten wat hij doet'. Daarin ben ik het wel met hem eens, maar ik vraag me af of hij ook het graf van een van de de honderden andere gebruikende bb'ers op dit forum lachend gaat lopen aanstampen, of dat het alleen iets tegen zyzz is, en zo ja, waarom?

Personalfitjust

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 jun 2009
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Als je de post hier boven nou eerst eens even leest.. :rolleyes:
Pff, slechte timing van mij..

Hij doelt niet op zijn cijfers, maar het 'weten wat hij doet'. Daarin ben ik het wel met hem eens, maar ik vraag me af of hij ook het graf van een van de de honderden andere gebruikende bb'ers op dit forum lachend gaat lopen aanstampen, of dat het alleen iets tegen zyzz is, en zo ja, waarom?

Ja ik ben ook benieuwd naar

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002

Niet zo zeer ergens tegen aanstampen.. Maar af en toe zijn er andere woord keuzes nodig heb ik het idee om een boodschap over te laten komen.

Oh en ik heb niks tegen gebruikende bb'ers, ben zelf geen haar beter.
Drugs gebruik heb ik niks mee, ook niks op tegen.

Arminius

Humongous Ruler
Elite Member
+15 jaar member
Power User
Lid geworden
4 jul 2005

Krakatoa is inderdaad een omgekeerde troll.

Het gezicht van Zyzz zou ik trouwens in de categorie 'androgynie' plaatsen. Nu is het ook meteen duidelijk waarom hij zo populair is.
23i6v7r.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buffalo Billy

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
29 aug 2011
Lengte
1m76
Massa
100kg

Waar the **** denk jij aan ???

Laatst bewerkt door een moderator:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Hoeveel % van de haters heeft hier een android toestel? :roflol:

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m70
Massa
98kg
according to his website[2], Zyzz graduated with a Bachelors Degree in Cock Sucking from the University of Western Sydney Parramatta after getting kicked out of Macquarie University in Sydney.
50b.jpg

Naar boven