XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic

Kijk hoe duur zo'n potje is, als je bedenkt dat de inhoud waarschijnlijk nog minder dan 5 euro kost is de winstmarge gigantisch.

Zo'n potje kost 75 australische dollars, stel dat inhoud, potje enz 15 euro kost maken ze 60 ausd winst. 2e hands gallardo heb je wel voor 300.000 australische dollars.

Dus moeten ze welgeteld 5000 potjes verkopen om zo'n auto voor de zaak te kopen.

xVyoSl.jpg

die xyxyx denkt ook dat ie alles weet he :roflol:

ja dat witwassen is nog best logisch, tuurlijk dat je prijzen dan hoog maakt om minder grote hoeveelheden te hoeven "verkopen" maar die redenering van xyxyx slaat nergens op

Kijk hoe duur zo'n potje is, als je bedenkt dat de inhoud waarschijnlijk nog minder dan 5 euro kost is de winstmarge gigantisch.

Zo'n potje kost 75 australische dollars, stel dat inhoud, potje enz 15 euro kost maken ze 60 ausd winst. 2e hands gallardo heb je wel voor 300.000 australische dollars.

Dus moeten ze welgeteld 5000 potjes verkopen om zo'n auto voor de zaak te kopen.

Zou me niet verbazen... Mutated Nation is zo te lezen onderdeel van Nutri-sups Worldwide Global Group. Daar zal het grote geld wel zitten, omdat zij weer allerlei firma's (dienstverlening, R&D, productie) onder zich hebben.. Daarnaast heeft die Scalpa Delorantis volgens mij al meerdere (hoge) functies gehad tot nu toe, dus die zal al aardig wat salaris hebben opgestreken in de loop der jaren..

Very legit als je als bedrijf ook nog eens goede connecties hebt met Sharky.

Het is ong wel zo, bij ''bigger,faster stronger'' deden ze exact hetzelfde

Dit dus.

Geen enkele controle die kijkt of die zooi uberhaupt werkt of er in zit wat ze zeggen dat er in zit.

Wordt ontzettend veel winst op gemaakt..

http://www.youtube.com/watch?v=_iLviU9Gapc

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 17:41 ----------

Gaat jaarlijks 24.000.000.000 dollar in om (5:03)

Potje supplementen aan materiaal kosten 1,40 en verkoop prijs 60 dollar. 6:40

Slaat uiteraard nergens op nee.

Laatst bewerkt:
Ja dat er enorme winstmarges zitten op die troep die ze verkopen mag duidelijk zijn. Maar dat ze een x aantal potjes verkopen om een 2dehands lambo te kopen...

Mijn punt was gewoon de gigantische winst, niet per definitie dat ze bij elke 5000 verkochte potjes een nieuwe lambo konden kopen.

AAS veranderd je gezicht dus kennelijk wel

little daddy heeft het altijd over aas man :roflol:

Jij wijt ook alles aan AS he :roflol: haaruitval wist je ook al zeker bij antoine

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 00:03 ----------

chestbrah verkleed als scarfacebrah hahaha

Zou er niet een kern van waarheid in zitten? Sommige bb vrouwen hebben een kaak waar menig man jelly op zou zijn en ik verwacht niet dat dat door de creatine komt :roflol:

Ben wel benieuwd of t zo is en welke aas er dan voor zorgt..

Zou er niet een kern van waarheid in zitten? Sommige bb vrouwen hebben een kaak waar menig man jelly op zou zijn en ik verwacht niet dat dat door de creatine komt :roflol:

Ben wel benieuwd of t zo is en welke aas er dan voor zorgt..

Het zal bij velen een factor zijn maar pubertijd, genetica en leeftijd spelen ook vaak een grote rol

Daarnaast denk ik niet dat botstructuur zal veranderen door aasgebruik

Terug
Naar boven