AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het zal bij velen een factor zijn maar pubertijd, genetica en leeftijd spelen ook vaak een grote rol

Daarnaast denk ik niet dat botstructuur zal veranderen door aasgebruik

Kon je ook niet een spleet tussen je tanden krijgen door AAS gebruik? Of was dat al achterhaald?
 
het zal bij velen een factor zijn maar pubertijd, genetica en leeftijd spelen ook vaak een grote rol

daarnaast denk ik niet dat botstructuur zal veranderen door aasgebruik

hgh of peace
 
wat, hij ziet er in vid wel 19 ish uit

Je gezicht veranderd je leven lang, zijn ook veel mensen die tussen 20 en 25 meer alpha line krijgen.

AAS zal er ook vast wel wat mee te maken hebben, maar is nooit echt aangetoont dacht ik?

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 16:48 ----------

Zou er niet een kern van waarheid in zitten? Sommige bb vrouwen hebben een kaak waar menig man jelly op zou zijn en ik verwacht niet dat dat door de creatine komt :roflol:

Ben wel benieuwd of t zo is en welke aas er dan voor zorgt..

Wat dacht je van 3% vet?
 
Dit dus.

Geen enkele controle die kijkt of die zooi uberhaupt werkt of er in zit wat ze zeggen dat er in zit.

Wordt ontzettend veel winst op gemaakt..

http://www.youtube.com/watch?v=_iLviU9Gapc

---------- Post toegevoegd Sun 16 Dec 2012 om 17:41 ----------

Gaat jaarlijks 24.000.000.000 dollar in om (5:03)

Potje supplementen aan materiaal kosten 1,40 en verkoop prijs 60 dollar. 6:40


Slaat uiteraard nergens op nee.

is het mogelijk om in belgie gwn zelf supplementen te beginnen maken? Of wordt er hier wel streng op gecontroleerd?
 
Link werkt niet.. :(
 
Je komt weer goed weg xzyzxzy. En je hebt het draadje echt wel gezien je bent hier 24/7
 
Je komt weer goed weg xzyzxzy. En je hebt het draadje echt wel gezien je bent hier 24/7

Eerlijk gezegd kijk ik afentoe bij elite spy en verder alleen via gebruikercp..

Tell me more
 
Was topic met als voorstel jou te bannen en je vervolgens te vierendelen
Helaas is het topic gesloten na dat zeehondencrèche leny t hard en zeescheeperd hadden gedreigd met stille tochten rond ericr's huis. Dit alles omdat ze hun focus hebben verlegd naar aan anorexia lijdende bodybuildende bultrugpotvissen.
 
Was topic met als voorstel jou te bannen en je vervolgens te vierendelen
Helaas is het topic gesloten na dat zeehondencrèche leny t hard en zeescheeperd hadden gedreigd met stille tochten rond ericr's huis. Dit alles omdat ze hun focus hebben verlegd naar aan anorexia lijdende bodybuildende bultrugpotvissen.

:roflol: Zoveel valt er niet te vierendelen, waarschijnlijk eindig je dan met 4 drumsticks.
 
:roflol: Zoveel valt er niet te vierendelen, waarschijnlijk eindig je dan met 4 drumsticks.

Hoezo? 1m85 85kg 8%. Sick stats brah!

BTfantasea.jpg
?
 
Back
Naar boven