- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://trenace.com/zyzzs-steroid-cycle-what-steroids-was-zyzz-taking/Iemand linkje naar waar zijn kuurtschema staat?
Karma will be given.

zyzz inject zichzelf dus alsof die een ton van een paard is en dan zon fysiek

wat is er met supaturk?Ja, als je dan kijkt naar die supaturk.
Discussies over genen, kom er maar in![]()
wat bedoel je met aanleg? supaturk was 100 kilo met een bf van 30 toen die begon, hij begon met kure na 1 jaar trainen op zijn 19de en hij is nu 23/?/?? hij kuurt volgens mij al heel lang aangezien ik hem vroeg 2 jaar geleden wat zn cycles waren en toen was die al klaar met zn 2de kuurNiks juist, veel meer aanleg. T verschil is goed te zien, zie soms echter wel eens 'genen zijn overrated discussies'.
wat bedoel je met aanleg? supaturk was 100 kilo met een bf van 30 toen die begon, hij begon met kure na 1 jaar trainen op zijn 19de en hij is nu 23/?/?? hij kuurt volgens mij al heel lang aangezien ik hem vroeg 2 jaar geleden wat zn cycles waren en toen was die al klaar met zn 2de kuur

Maar zyzz begon ook vroeg, wil je zeggen dat supaturk meer gebruikt dan iemand als chestbrah/zyzz? Of zorgt ie gewoon beter voor zn lichaam? (Minder coke, speed etc.)