Fitness Seller

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

lees je even niet .. moet je 9 pagina's extra doorworstelen.

da is zn zusje ,wel opletten :P

heeft die gozer al eens ingelogged hier ? of hoe zit dat ?

ik wil inderdaad wel eens vragen wat hij er nu voor doet om zijn haar zo gespierd te krijgen..

monster definitie in zijn haar, vetpercentage ligt wel wat hoog..

Wat is er toch gebeurd met de jeugd? Moet ik er ook zo uitzien als ik een 16 jarig sletje wil palen?

Je lacht je ook helemaal ziek om dit topic ...

Ik denk als die kerel zich aanmeld dat ie direct karma power 50 heeft?

heeft die gozer al eens ingelogged hier ? of hoe zit dat ?

ik wil inderdaad wel eens vragen wat hij er nu voor doet om zijn haar zo gespierd te krijgen..

monster definitie in zijn haar, vetpercentage ligt wel wat hoog..

nee,ik heb ik heb wel gezegt dat ie zich moet aanmelden:P

Wat is er toch gebeurd met de jeugd? Moet ik er ook zo uitzien als ik een 16 jarig sletje wil palen?

Als jij een 16 jarig sletje wil palen moet je gewoon een Big Mac kopen. In de Bijlmer schijnt dat wel te werken bij lokale Shanicia of Lateesha.

superdragon nerd gay

Thanx. :)

Maar hier hoef je niet geniaal voor te zijn hoor. Je moet gewoon de humor van sommige mensen leren inzien. En ik meen het dus echt he, als we willen dan laten we deze jongen zichzelf echt op hilarische wijze vernederen. Dit soort gasten is heeeeel erg bezig met hoe hij overkomt op anderen. En hij wil persé op een bepaalde manier overkomen, hij wil de IcEcOLD-GangstAh-PlAyAH-KillASTyLE zijn. Dus wat doe je dan? Je geeft hem continu bevestiging. Je bevestigd continu dat hij de IceColD CrAZy asS n**ga is die hij denk te zijn. Dat doe je met subtiele complimenten en opmerkingen. Hij zal er snel genoeg zelf in gaan geloven. Het is voor deze grap ook belangrijk dat je duidelijk laat merken dat je eeeeenorm geil van hem wordt. Dus pluk wat webcam shit van het net, stuur het hem op en zeg dat jij dat bent. Daarna wordt het tijd dat je rustig en subtiel aanstuurd op jouw coïtusuele wensen. De rode draad in dat proces moet zijn dat je hem echt übergeil vind en dat je zoooooo opgewonden raakt van zijn kontje. En dan kan je langzaam maar zeker toewerken naar een foto waar hij op staat met zijn knieeën achtr zijn oren en een komkommer in zijn kont. :thumbup:

2 a 3 weken van intensief pm of email contact is genoeg tijd denk ik.
Ik meen het serieus he, dat gaat ons lukken.

Is zoiets strafbaar trouwens?

edit: JAAAAAA! Bella Serena!!!! die is ook lachen! zeker weten!
Welke getinte jongen kan effe voor haar de steenrijke Ganstah uithangen?

Spieeeertje!!!!!!!! waar ben je met je foute witte Scarface pak?

edit2:
:roflol:

Ze blijven maar komen....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superdudes.nl - Angelo2

En hij heet? Angelo. wat dacht jij dan? :roflol:

Heuj heuj heuj
Dat pak was stylish, niet homo achtig!

ik hoop dat ie zich aanmeld en dit leest.. kijken hoe zo iemand zou reageren hierop..

waarschijnlijk zegt 'ie: "ni3 h4tUhhhh!"

Als jij een 16 jarig sletje wil palen moet je gewoon een Big Mac kopen. In de Bijlmer schijnt dat wel te werken bij lokale Shanicia of Lateesha.

Ik ga tegenwoordig de deur niet meer uit zonder een tas vol pakjes sigaretten, breezers en BigMacs... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven