- Waardering
- 9
Thanx.

Maar hier hoef je niet geniaal voor te zijn hoor. Je moet gewoon de humor van sommige mensen leren inzien. En ik meen het dus echt he, als we willen dan laten we deze jongen zichzelf echt op hilarische wijze vernederen. Dit soort gasten is heeeeel erg bezig met hoe hij overkomt op anderen. En hij wil persé op een bepaalde manier overkomen, hij wil de IcEcOLD-GangstAh-PlAyAH-KillASTyLE zijn. Dus wat doe je dan? Je geeft hem continu bevestiging. Je bevestigd continu dat hij de IceColD CrAZy asS n**ga is die hij denk te zijn. Dat doe je met subtiele complimenten en opmerkingen. Hij zal er snel genoeg zelf in gaan geloven. Het is voor deze grap ook belangrijk dat je duidelijk laat merken dat je eeeeenorm geil van hem wordt. Dus pluk wat webcam shit van het net, stuur het hem op en zeg dat jij dat bent. Daarna wordt het tijd dat je rustig en subtiel aanstuurd op jouw coïtusuele wensen. De rode draad in dat proces moet zijn dat je hem echt übergeil vind en dat je zoooooo opgewonden raakt van zijn kontje. En dan kan je langzaam maar zeker toewerken naar een foto waar hij op staat met zijn knieeën achtr zijn oren en een komkommer in zijn kont.
2 a 3 weken van intensief pm of email contact is genoeg tijd denk ik.
Ik meen het serieus he, dat gaat ons lukken.
Is zoiets strafbaar trouwens?
edit: JAAAAAA! Bella Serena!!!! die is ook lachen! zeker weten!
Welke getinte jongen kan effe voor haar de steenrijke Ganstah uithangen?
Spieeeertje!!!!!!!! waar ben je met je foute witte Scarface pak?
edit2:

Ze blijven maar komen....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Superdudes.nl - Angelo2
En hij heet? Angelo. wat dacht jij dan?