Fitness Seller

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lauw, prachtig idee maar, moet ik eraan meedoen?;)

even serieus.

Is superdudes een gaysite voor jongeren ofzo? Zou verboden moeten worden!

Oh wat een site ook weer, en die foto's :D Mij benieuwen of die gozer nog inlogt

wat een sletjes zeg
moet je kijken
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nja ieder zijn ding ... maar vind dit echt wel te ver gaan ..

wat een sletjes zeg
moet je kijken

nja ieder zijn ding ... maar vind dit echt wel te ver gaan ..
nou moet je eens om je heen kijken op straat en op school etc man, dan valt dit nog wel mee, nu is het vooral de string die over de broek uit komt, bij sommige mensen is het niet alleen de string, maar ook nog een hoop vetkwabben, das pas goor.

nou moet je eens om je heen kijken op straat en op school etc man, dan valt dit nog wel mee, nu is het vooral de string die over de broek uit komt, bij sommige mensen is het niet alleen de string, maar ook nog een hoop vetkwabben, das pas goor.

Idd man, gatverdamme :kots:

Wat een verzameling zwakzinnigen is dat toch.

Dit topic is echt leedvermaak met een grote L... :finger:

Jongens...:roflol: :roflol: :roflol:

whahaha, wat een mother****ing teringnerd, dat er zulke mensen bestaan joh

ik weet niet wat er tegenwoordig aan de hand is met de jeugd, in mijn tijd kreeg je een klap met de platte hand als je 5 keer op een avond naar de wc van de disco liep om je haren in model te houden/brengen.

als ik tegenwoordig naar de wc ga om te zeiken of een nakkie te nemen, dan staat er een rij van 20 jongens die zich op willen maken voor de spiegel.

ik weet niet wat is, teveel vrouwelijke hormonen misschien

het is denk ik allemaal begonnen met deze jongen;

OMG :roflol: dit wordt een van de beste topics ooit :D

Ik zit hier ff te kijken en lig helemaal in een deuk, staan nu 6 collega's achter me die ook helemaal vlak liggen :D

@Lauw: Goed plan!! En alle vrouwen hier moeten daar zeker aan meewerken. leedvermaak van de hoogste plank!

Langs de andere kant is het wel een beetje om bang van te krijgen. Ik bedoel, als je op de radio hoort dat er weer een scheef figuur zich heeft uitgeleefd, een oma in elkaar heeft geslagen of een hond in de frietketel heeft gestoken, geloof me vrij dat de kans groot is dat het dergelijke mong*len zijn...

Ik vrees echt zo'n r**ards als ik op stappen ga...

ik stel voor: topic van de week?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven