MuscleMeat

Check de ROFSTE superdude ooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whaha....WTF :roflol: Wat een ongelooflijke droeft**ter :D

Ik vraag me toch altijd af wat dit soort gasten voor werk doen. Bij een beetje bedrijf word je echt niet aangenomen in een sweatpants die op je reet hangt.

zulke gasten werken niet

nu maar wachten tot die knurft die post ziet over zichzelf ziet en zich aanmeldt om dan te komen b**chen :haha:

• Topic Starter Topic Starter
Nee man, deze gast verkoopt rocks op de hoek van de straat. En waarschijnlijk prostitueert hij zijn zusje.

Zijn zus is toch zekers niet lelijk.

ze is wel neukbaar opzich jah

Ik wacht trouwens nog op het fotosoep topic :)

Er zijn er al twee gesoept in dit topic! En ik hoop ECHT dat die kerel ze snel 's komt bekijken hier :P

edit: Kerel? Jongetje.

hoe komt een gast als hem aan zo'n chick ???
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geloof 1 ding van mij, die chick wil je een paar keer goed volsauzen en meer niet.
Want als ze op dat soort mannen valt dan is het dus niets. Soort zoekt soort.

Van die gozer krijg ik het idee dat hij nogal bezig is met zijn imago.
Ik vind dit soort mensen echt een Godsgeschenk. Want laten we nou eens heel eerlijk zijn, we zitten hier toch met zijn allen te smullen van zijn fotoreportage of niet dan?
Het is net de voorrondes van Idols, bij het zien van dit soort gasten krijg je die heerlijke mengeling van verbazing, plaatsvervangende schaamte, hilariteit en mentale superioriteit.

Neem 1 ding van me aan, dit soort mensen hebben over het algemeen redelijk voorspelbare behoeftes en zijn dus echt doodeenvoudig te manipuleren. Wat weer mogelijkheden biedt voor geweldige grappen.

Dus misschien moeten we deze thread wissen en hem uitnodigen op dit board. Want we hebben zijn foto’s gezien en we willen dat hij ons komt vertellen hoe hij aan zijn monsterbiceps komt.
Ik weet zeker dat de dames op dit board, mits ze de tijd nemen en het rustig opbouwen, het voor elkaar krijgen dat deze Gangstah voor hun dingen in zijn kont stopt dit fotografeert en naar ze pmed.

Nou mods en dames (Dani, Yff, Happymar, Mikki, we hebben jullie manipulatieve skills nodig!), is het een goed plan of wat?

Dit soort gasten vormen een onontgonnen bron van heel veel steengoede grappen! Het zou zonde zijn om deze kans tot briljante humor voorbij te laten gaan.

Geloof 1 ding van mij, die chick wil je een paar keer goed volsauzen en meer niet.

Ik vind dit soort mensen echt een Godsgeschenk. Want laten we nou eens heel eerlijk zijn, we zitten hier toch met zijn allen te smullen van zijn fotoreportage of niet dan?
Het is net de voorrondes van Idols, bij het zien van dit soort gasten krijg je die heerlijke mengeling van verbazing, plaatsvervangende schaamte, hilariteit en mentale superioriteit.

En neem 1 ding van me, dit soort mensen hebben over het algemeen redelijk voorspelbare behoeftes en zijn dus echt doodeenvoudig te manipuleren.

Dus misschien moeten we deze thread wissen en hem uitnodigen op dit board. Want we hebben zijn foto’s gezien en we willen dat hij ons komt vertellen hoe hij aan zijn monsterbiceps komt.
Ik weet zeker dat de dames op dit board, mits ze de tijd nemen en het rustig opbouwen, het voor elkaar krijgen dat deze Gangstah voor hun dingen in zijn kont stopt dit fotografeert en naar ze pmed.

Nou mods en dames (Dani, Yff, Happymar, Mikki, we hebben jullie manipulatieve skills nodig!), is het een goed plan of wat?

Dit soort gasten vormen een onontgonnen bron van heel veel steengoede grappen! Het zou zonde zijn om deze kans tot briljante humor voorbij te laten gaan.

:roflol:
goed plan

lol?

whaha ik ga dit topic volgen, weet zeker dat ie vandaag of morgen zich aanmeld :roflol:

Neem 1 ding van me aan, dit soort mensen hebben over het algemeen redelijk voorspelbare behoeftes en zijn dus echt doodeenvoudig te manipuleren. Wat weer mogelijkheden biedt voor geweldige grappen.

Lauw..je bent weer G-E-N-I-A-A-L!!!:D

Nou vraag ik me toch af.... Wat doe je op zulke sites?

Ben je soms gay?

haha die lauw..:D

Doe eens lekker doodgaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven