XXL Nutrition

Check voedingsschema

yhaanraads

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Hallo allen,

De zomer komt er aan dus ben zoals de meeste bezig met de laatste kilootjes er af te krijgen.
Ik train al ruim twee jaar, waarbij ik ook een goed train- en voedingsschema hanteer.

Volgens het schema is mijn onderhoud 3078 kcal, om te cutten zou ik op de 2770 kcal zitten.

Wat vinden jullie van mijn voedingsschema, zijn de verhoudingen in mijn macro's goed of moet ik nog het één en ander aanpassen?

Alvast bedankt!

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Niemand?

Ziet er goed uit

Nice schema. Heb je al die voedingswaardes in de tweede tabel ergens op internet gevonden? Ik heb zelf ook zo'n tabel gemaakt met de hand maar die is uiteraard niet zo omvangrijk.

Het mooie van een schema is dat het eigenlijk altijd goed is zolang je weet welke getallen je moet hebben. Qua eten ziet het er goed uit. Echter ben je wel tamelijk bescheiden aan het cutten met 90%. Je zit nu maar 300 calorieen onder onderhoud. Die deficientie kan wel hoger. Op 80% kom je op 2462 calorieen uit. Of als je niet lager dan 500 onder onderhoud wilt, dan eet je 2562 per dag.

In principe is een pond vet (=3500 calorieen) per week verbranden een goede richtlijn. Oftewel 500 per dag.

Terug
Naar boven