MuscleMeat

Chemical geen mod meer

Chemical

Pro Bodybuilder
Pro BB
Waardering
21
Beste leden,

Er is besloten dat ik niet voldoe aan de eisen om als mod aan te blijven. Jammer maar het zij zo. Ik wil echter wel duidelijk maken dat ik ten alle tijden nog gewoon bereid ben om jullie vragen te beantwoorden. Omdat ik het momenteel heel erg druk heb kan het even duren voor je antwoord krijgt maar zoals velen van jullie weten antwoord ik altijd.

Dat is jammer...

Ach zo heb je weer wat tijd over toch...

Beste Chemical, er zit altijd één voordeel aan en dat is dat je niet meer wordt afgerekend op je mod-zijn! :D

Kennis is altijd welkom dus we houden je graag als 'Valued Member' :D

jammer gozer, maar inderdaad je hebt nu ook meer tijd om je op commerciele dingen te richten toch? dus meer geld :D

idd jammer, maar ben blij dat je nog op het forum blijft

• Topic Starter Topic Starter
Mugje zei:
idd jammer, maar ben blij dat je nog op het forum blijft

hey mod of geen mod ik vind het leuk om mensen te blijven helpen in deze sport en nog belangrijker mensen fouten te helpen voorkomen.

is dit puur omdat je geen tijd meer had , jerry ?

Of om de eeuwige Testo VS deca discussie's met ome tyl ? :rolleyes:

Ryu zei:
is dit puur omdat je geen tijd meer had , jerry ?

Of om de eeuwige Testo VS deca discussie's met ome tyl ? :rolleyes:

Nou waarom is verder niet zo heel belangrijk, als de mensen die er over mogen oordelen vinden dat ik er niet geschikt voor ben dan is het zo.

En wat de discussies betreft als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat gewoon.

Chemical zei:
Nou waarom is verder niet zo heel belangrijk, als de mensen die er over mogen oordelen vinden dat ik er niet geschikt voor ben dan is het zo.

En wat de discussies betreft als ik het ergens niet mee eens ben dan zeg ik dat gewoon.

Nou ik heb wel veel van je geleerd! Dus ik wil je wel bedanken voor je inzet! :thumbs:

Ryu zei:
Nou ik heb wel veel van je geleerd! Dus ik wil je wel bedanken voor je inzet! :thumbs:

graag gedaan kerel, en nogmaals iedereen is ten alle tijden vrij om mij te benaderen met vragen die ze hebben. Ik heb liever dat iemand 10 keer hetzelfde vraagt dan dat ze een keer iets verkeerd doen

Hey jammer bro, maaruh, als je gewoon nog steeds te vinden bent op DBB dan vind ik het al lang goed! :thumbs:

Dat is erg jammer Chemical! Maar positief bekeken: je bent er nog steeds en kunt nu zonder restrictie je eigen mening geven. En dat vindt ik het leerzaamst! Keep up the good work!

Chemical zei:
graag gedaan kerel, en nogmaals iedereen is ten alle tijden vrij om mij te benaderen met vragen die ze hebben. Ik heb liever dat iemand 10 keer hetzelfde vraagt dan dat ze een keer iets verkeerd doen

Frist Bom zegt :

Dikke duim voor jouw jerry!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jammer, want jij was wel de topper,

maar gelukkig dat je nog steeds met vragen bij je terecht kan.

BEHAPPY & BEHAPPYS- BABE

Zonde Jerry, je bent toch een van de top bb-ers van Nederland :thumbs: , waar
een hoop bb-ers van kunnen leren, jammer dat het zo afloopt, maar blij dat je
je toch blijft inzetten via het board :dance:

He jerry je blijft toch gewoon door posten of niet??

:thumbs: thnx en fijn dat je gewoon op het board blijft !

Nou wil ik toch wel weten welke leden/mods/admin hun opinie geuit hebben over je met betrekking tot de eisen. En wie stelt die eisen eigenlijk?

Iig success verder als regulier lid. :thumbs:

Des te meer kun je je ongezouten mening geven. ;)

Ik zou gauw nog ff wat gasten bannen, te beginnen met bv Centaur :D

j/k

Terug
Naar boven