AndroidHealthClinic

Chemical geen mod meer

ja ik zou eigenlijk ook wel willen weten. Bedoel hij deed ze werk toch aardig goed toch ? Hielp veel enz. ? bedoel zie jij spike ofzo wel eens in voeding of steriods sectie posten ?

Mods posten het meest in de sectie waarvoor ze zijn aangesteld (ok ik post meer in geile hanenhok dan in voeding. :D ). Maar normaliter post ik zelf bijvoorbeeld bijna niet in secties die buiten mijn kennisgebied vallen. Niet dat ik er niet zou mogen posten natuurlijk als mod, maar je wordt als mod niet voor niks aangesteld voor een bepaalde sectie.

Voor zover dit offtopic gebrabbel van mij over waar mods posten.

Jerry keep up the good work!! Je hoeft geen mod te zijn om de mensen te kunnen bereiken.

waar stond jerry dan voor ?

mod of niet. heeft toch geen belang. gewoon verder doen. als ik iemands opinie lees, kijk ik niet eens of hij mod is of niet. ik let daar niet eens op. ik weet niet eens wie hier de moderators zijn.

JK's kennis ligt toch het meest in de roids/voedingsectie. Imo heeft ie daar zn werk goed gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
zoals ik al zei mod of niet , ik blijf uiteraard gewoon posten en mensen advies geven die het op prijs stellen. Waarom is verder niet belangrijk mensen.

Thanx chem,

bedankt voor alle info!!!!

groeten,

Robbert,

Zeer jammer! juist jij hebt een schat aan ervaring over B.B.
En ik weet ook wel dat je blijft posten en je mening blijft geven maar toch......
Zonde!!

Navy zei:
Jammer..idd..maar goed..je blijft Jerry.
Dus zo erg is het niet.

greetz

Idd vind ik ook! Het is net of dat iedereen em z'n laatste eer bewijst...

HIJ IS ER NOG!!!

Keep on going Jerry :thumbs:

Ik vernam het gister al via via....

Jammer....zag Chemical toch als 1 van de betere mods. Met name vaan het AS-gedeelte.

Succes met je wedstrijd binnenkort...we verwachten wel pre-contest pics natuurlijk :D

Belachelijk een top bber met veel praktijk ervaring. En iemand die ook daadwerkelijk wat bereikt heeft. Voldoet niet aan de eisen ??? Chemical is naar mijn mening juist een van de beste mods!

keep up the good work CHEMICAL :thumbs:

jammer,ik ben net lid,maar toch..... Iedereen is wel positief over je,en dat telt toch!! :thumbup:

Jammer inderdaad!!!
Maar gewoon door blijven posten he! :)

Sja BEERTJE van me :D maakt het nou uit of je een dikke naam hebt of niet op je profiel:D posten kan je nu ook nog een ook je mening geven!

IMO veranderd er niets sja je mag geen slotje's meer uit geven;)

Jammer, ik vond dat je als mod veel kleur aan het board gaf. Je bent toch een van deweinige wedstrijd bb'ers. Maar relaxed dat je blijft:thumbs:

Ja jammer man! maar gelukkig blijf je

spijtig ja , maar het maakt eigenlijk niet uit zolang je maar aanwezig blijft op het board kunnen we toch vragen stellen!

top van een kerel die jerry

Terug
Naar boven