Fitness Seller

chest , chest en nog eenst chest !!!

jeanjaque

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Hey ,

Ik heb zoals veel mensen een probleem met mijn chest ,
Hij groeit niet zoals de rest van mijn lichaam en is niet in verhouding .
Ik heb mijn chest een hele tijd maar 1 keer per week getraint met heel weinig resultaat .
Ik ben nu overgegaan naar 3 keer , 2 keer intensief ( normale workout ) 1 keer isolatie max relax met licht gewicht en vooral uitvoering .
Ik vind 3 keer veel toen ik dat voor het eerste hoorde op een video maar eigelijk is het best wel te doen tot nu toe ( ben nog maar 1 maand bezig ) .
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee om 1 spiergroep 3 keer te doen per week en wat waren de gevolgen .
Mijn 2de vraag is wat vinden jullie van mijn week schema

maandag , rug / abs
dinsdag , schouder / max relax borst iso
woensdag triceps / biceps
donderdag borst / abs
vrijdag benen
zaterdag rust :'( ik zou deze dag ook nog willen invullen maar denk dat dit teveel van het goeie is
zondag borst triceps

Thx voor jullie mening en AUB geen zever antwoorden

Zou op zaterdag ook nog chest day doen.:o

2 keer heavy en 1 keer licht kan prima. Een keer in de 6 a 8 weken een weekje borst alleen licht doen.

Hey ,

Ik heb zoals veel mensen een probleem met mijn chest ,
Hij groeit niet zoals de rest van mijn lichaam en is niet in verhouding .
Ik heb mijn chest een hele tijd maar 1 keer per week getraint met heel weinig resultaat .
Ik ben nu overgegaan naar 3 keer , 2 keer intensief ( normale workout ) 1 keer isolatie max relax met licht gewicht en vooral uitvoering .
Ik vind 3 keer veel toen ik dat voor het eerste hoorde op een video maar eigelijk is het best wel te doen tot nu toe ( ben nog maar 1 maand bezig ) .
Heeft iemand van jullie daar ervaring mee om 1 spiergroep 3 keer te doen per week en wat waren de gevolgen .
Mijn 2de vraag is wat vinden jullie van mijn week schema

maandag , rug / abs
dinsdag , schouder / max relax borst iso
woensdag triceps / biceps
donderdag borst / abs
vrijdag benen
zaterdag rust :'( ik zou deze dag ook nog willen invullen maar denk dat dit teveel van het goeie is
zondag borst triceps

Thx voor jullie mening en AUB geen zever antwoorden

maar nu train je triceps dus wel 4 keer per week....

Hou het gewoon bij 2 keer per week voor elke spiergroep.

Terug
Naar boven