Ja, uiteindelijk wordt dezelfde "grap" wel 20 keer gemaakt.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, uiteindelijk wordt dezelfde "grap" wel 20 keer gemaakt.Altijd maar lachen met die borst-biceps-abs gastjes, maar als ze dan eens zo iemand kunnen helpen lachen ze die liever uit.![]()

Gezien je leeftijd ben je weer zo iemand die denkt dat meiden op een dikke borst en een 6pack vallen. Guess again.
Heel mijn wereld stort zojuist in elkaarOk ok als ze 16 jaar zijn wel. Volwassen dames niet, tenzij ze nog in hun pubertijd zijn blijven hangen. (net zoals sommige leden hierIs dat niet het geval dan ?
Heel mijn wereld stort zojuist in elkaar
)Ik heb al een aantal websites gelezen en doorgekeken maar ik zie toch dat de meningen zijn verspreid over hoe je je chest en je buik het beste kan trainen.
graag zou ik jullie mening willen.
ik doe nu de
bench crunch.
twisted crunches
hanging leg raise
mvg

Wat moeten we nou met volwassen dames!?Ok ok als ze 16 jaar zijn wel. Volwassen dames niet, tenzij ze nog in hun pubertijd zijn blijven hangen. (net zoals sommige leden hier)
mail peter andre anders ff... die had er een 'speciale' methode voor. kost wat, maar dan heb je wel wat![]()
Hadden we een kans om iemand te bekeren, verpesten sommige het weer.![]()
Er zijn wel wat vrouwen die op een mooie borst en een six pack vallen hoor...
Maar dan bedoel ik het figuur meer van een mr fitness, en zelfs dat vinden ze al iets te groot.
Ik heb al een aantal websites gelezen en doorgekeken maar ik zie toch dat de meningen zijn verspreid over hoe je je chest en je buik het beste kan trainen.
graag zou ik jullie mening willen.
ik doe nu de
bench crunch.
twisted crunches
hanging leg raise
mvg
) grapje he
Oral only kuurtje?
http://www.gobaeng.de/images/products/2248.jpg
Damn vroeger vond ik die kerel echt HUGE. Blijkbaar is de standaard hoger gelegd hehe.