XXL Nutrition

Chest en Je 6pack.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Altijd maar lachen met die borst-biceps-abs gastjes, maar als ze dan eens zo iemand kunnen helpen lachen ze die liever uit. :thumbup:

Altijd maar lachen met die borst-biceps-abs gastjes, maar als ze dan eens zo iemand kunnen helpen lachen ze die liever uit. :thumbup:

als je om een mening vraagt en niet openstaat voor suggesties dan is de kans vrij groot dat je dan afgezeken wordt.

zijn sociale vaardigheden zijn dan niet toereikend om er verder nog moeite in te steken.

true, want als het gaat over iets anders dan borst-biceps-abs wordt het meestal stil :D

#1 opmerking samu

ga eerst es 3x per week fullbody doen. search effe voor wat schema's.

Crunches :') !!1 ja daar zal je sterke abs van krijgen.

Er zijn wel wat vrouwen die op een mooie borst en een six pack vallen hoor...
Maar dan bedoel ik het figuur meer van een mr fitness, en zelfs dat vinden ze al iets te groot.

Ik heb al een aantal websites gelezen en doorgekeken maar ik zie toch dat de meningen zijn verspreid over hoe je je chest en je buik het beste kan trainen.
graag zou ik jullie mening willen.
ik doe nu de
bench crunch.
twisted crunches
hanging leg raise

mvg

mail peter andre anders ff... die had er een 'speciale' methode voor. kost wat, maar dan heb je wel wat ;)

Ik denk dat Chx na het lezen van bepaalde reacties van sommige hier met de noorderzon is vertrokken van dit forum.

Hadden we een kans om iemand te bekeren, verpesten sommige het weer. :no:

mail peter andre anders ff... die had er een 'speciale' methode voor. kost wat, maar dan heb je wel wat ;)

Oral only kuurtje?

2248.jpg

Damn vroeger vond ik die kerel echt HUGE. Blijkbaar is de standaard hoger gelegd hehe.

Niet specifiek, alleen nieuwkomers wegjagen zeker ook niet. Ik lees graag je wetenschappelijke en nuttige posts, maar die reactie van jou op zijn vraag sloeg nergens op.

De toon was daarna gezet en dan kan ik me voorstellen dat hij dat niet zo geweldig enthousiast opneemt.

Ik heb al een aantal websites gelezen en doorgekeken maar ik zie toch dat de meningen zijn verspreid over hoe je je chest en je buik het beste kan trainen.
graag zou ik jullie mening willen.
ik doe nu de
bench crunch.
twisted crunches
hanging leg raise

mvg

Verkeede ingesteldheid man (wat men 'collega's' je ook reeds zeiden), als je teveel belang hecht aan enkel deze groepen ga je de rest verwaarlozen en nooit van z'n leven groeien!!! (het zou perfect kunnen dat je de andere groepen wel goed traint en enkel info vraagt over borst en buik: indien dit zo is, heb ik niets gezegd!)

en twee: als je het voor de meiden wil doen, vergeet het, want die vallen meestal op gasten met ervaring (lees: op iedereen die jou hier raad komt geven:D ) grapje he;)

Door dit forum krijg ik steeds een grotere hekel aan abs :(

Maar volgens mij is iedereen in dit topic begonnen met trainen voor grotere borst en biceps:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven