AndroidHealthClinic

Chest en Je 6pack.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die jongen is onzeker, jullie geven hem geen advies.
Tsja. wat kun je dan nog doen? Flink gaan schelden als 15jarige!

:rolleyes:

Samu, speel eens niet zo de moraalridder.
+2 voorspelbaar die reactie. :eyes: Als het een moderator was die het zei kwam je met zo'n reactie niet af.

Als jij hem wil helpen, dan moet je hem lekker adviezen geven.
Heb ik al gedaan.

Als wij hem belachelijken willen maken, dan doen we dat.
Niet in deze sectie. Jij hebt genoeg kennis om hem deftig te kunnen helpen. Dat jij em liever belachelijk maakt zegt meer over jou dan over hem.

+2 voorspelbaar die reactie. :eyes: Als het een moderator was die het zei kwam je met zo'n reactie niet af.

Het board is er nog altijd voor de leden, en de regels die er gelden zijn er om het de board zo plezierig mogelijk te maken, niet om door mods gebruikt te worden om alles wat lichtelijk offtopic is de kiem in te smoren. Er is genoeg informatie over dit onderwerp op het board te vinden, waarom zouden we het dan opnieuw moeten uitleggen? Ik zie dus niet in, waarom we niet een pleziertje ten koste van dze man mogen hebben, aangezien het topic toch al dood was na zijn post.

Niet in deze sectie. Jij hebt genoeg kennis om hem deftig te kunnen helpen. Dat jij em liever belachelijk maakt zegt meer over jou dan over hem.

Ik heb genoeg kennis ja, dus dan is het mijn taak om iedere breezah die voorbij komt meteen in te lichtten over mijn ervaringen en verzamelde know how? Ik ben niet te beroerd om mensen te helpen, maar deze knul heeft duidelijk helemaal NIETS gedaan om iets te leren, en zoekt gewoon de makkelijkste weg. Jij mag denken dat je hem helpt, maar je kent het gezegde wel van de hengel en de vis.

Het board is er nog altijd voor de leden, en de regels die er gelden zijn er om het de board zo plezierig mogelijk te maken, niet om door mods gebruikt te worden om alles wat lichtelijk offtopic is de kiem in te smoren. Er is genoeg informatie over dit onderwerp op het board te vinden, waarom zouden we het dan opnieuw moeten uitleggen? Ik zie dus niet in, waarom we niet een pleziertje ten koste van dze man mogen hebben, aangezien het topic toch al dood was na zijn post.
Oh brother. :rolleyes:

Ik laat het hier maar bij, anders blijft de discussie maar doorgaan.

Jongens zeg tegen hem dat het je spijt en geef hem wat kudows

Samu stop being a b*ch :o

Samu is de enige die hier normaal reageert, je kan misschien eens allemaal proberen om zijn voorbeeld te volgen. De reacties hier slaan nergens op, het is niet omdat je kennis hebt dat je je dan maar arrogant kan gedragen en iedere newbee hier mag afkraken.

Er zijn genoeg manieren om iemand duidelijk te maken dat hij wat meer mag opzoeken, maar het was van in begin gewoon verpest door kinderachtige reacties. Iedereen heeft zich weer eens goed laten kennen, je mag er fier op zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven