AndroidHealthClinic

Chest: waarmee heb jij de meeste progressie geboekt?

Zekerray

Cool Novice
Waardering
47
Lengte
1m82
Massa
95kg
Ik train nu al enkele jaren en pas regelmatig mijn trainingsschema's aan. Iedereen heeft zo zijn sterkere en minder sterke spiergroepen. In mijn geval is het de borst die in vergelijking met de andere spiergroepen, moeilijker toeneemt wat massa betreft. In tegenstelling tot bijvoorbeeld mijn biceps die op ongeveer elke training met de juiste voeding groeit. Doel is natuurlijk om alles goed in verhouding te krijgen.

Kortom ik benieuwd waar jullie de meeste progressie mee hebben geboekt. Welke verandering zorgde er bij jou voor dat de (stubborn) chest opeens meer vooruit ging?

Hoe verschrikkelijk groot zijn je bicepsen wel niet als ze na elke training groeien?

Ma: Bankdrukkert gewoon 4x15, Smal bankdrukkert 4x15. Fly's 4x20.

Vrijdag: decline bankdrukkert, dippen, incline bankdrukkert, incline flys.

dips:) een heerlijke oefening waarbij je chest maximaal traint!

De zoekfunctie

Ik heb geen idee.

Wat voor mij goed heeft geholpen en nog steeds werkt :
(http://www.youtube.com/watch?v=dg9hMOScWoQ&list=UUEtMRF1ywKMc4sf3EXYyDzw)

di : chest -> flat bench pres 4 x 12/incline bench press 4 x 12/decline bench press/super set high to low cable flys
vrij : chest -> flat bench pres 4 x 12/incline dumbell press 4 x 12/dips 4 x 15/super set high to low cable flys

heb een paar maanden geleden dit schema in m'n 'bulk' gedaan met 8/6/8/6. Nu 2 maanden later zie ik duidelijk verschil in m'n borst. Hij oogt wat breder en voller van voren. Side chest ziet er ook beter en strakker uit.

Edit : door de bulk oogt het altijd wat groter aan, maar ik merk duidelijk muscle massa verschil in voor en na :P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven