XXL Nutrition

Chewie returns....

Bezoekers in dit topic

Zoals bekend toch? Vandaar full squats uber alles! :D
Ik had uit een eerdere post hier begrepen, Chewy, dat je ook last had van de pees aan de onderkant van de knieschijf. Alleen in dat geval heeft die brace nut. Verkeerd gelezen dus, sorry. :)
Chewie ;) nee de bovenkant dus,maar....
Vast nog wel een paar bruikbare tips voor ons probleem toch?
...geef is tips :D

Hebben jullie er geen last van bij deadliften? :mad: Als mijn knien zeuren doe ik soms goodmornings om iig iets fatsoenlijks te kunnen doen.

nope amper...


Maar full squats uber allesch...er woord toch altijd beweerd dat als je schenen haaks op de vloer staan, de knie belasting minimaal is toch is die stop rond parallel een ****ing bitch voor de knieen...naja bleh...
 
Chewie ;) nee de bovenkant dus,maar....
...geef is tips :D



nope amper...


Maar full squats uber allesch...er woord toch altijd beweerd dat als je schenen haaks op de vloer staan, de knie belasting minimaal is toch is die stop rond parallel een ****ing bitch voor de knieen...naja bleh...

Wie beweert dat dan? Paralel squat is remmen op het kniegewricht dus alles wat paralel is of erboven is een bitch voor je knieen, daar maakt de stand van je schenen geen reet voor uit.

Tips? Tsja lastig als ik iemand niet zelf onderzocht heb, maar stretches kunnen sowieso geen kwaad. Beetje mager maar het is erg lastig iemand goede tips te geven waarbij je zelf geen degelijk onderzoek hebt kunnen doen ChewIE! ;)
 
Wie beweert dat dan? Paralel squat is remmen op het kniegewricht dus alles wat paralel is of erboven is een bitch voor je knieen, daar maakt de stand van je schenen geen reet voor uit.

Tips? Tsja lastig als ik iemand niet zelf onderzocht heb, maar stretches kunnen sowieso geen kwaad. Beetje mager maar het is erg lastig iemand goede tips te geven waarbij je zelf geen degelijk onderzoek hebt kunnen doen ChewIE! ;)

Wie? heel west side...boxsquats zijn goed om de techniek te leren en beter voor je knieen omdat je meer naar achter kan zitten...dat is wat ik altijd heb meegekregen.
Geen probleem neusje ;)
 
Strikt overhead
20x bar
10x bar
10x40
6x60 (ok schouders zitten nu al vol)
5x75
2x85 (...darn...zwakke overhead)
4x85 dat ging beter, nog steeds een weak bastard

1handed db press
6x32 strikt
6x36 strikt
6x40 links push / rechts strikt
4x40 links push / 5x40 rechts strikts

pendlay
wu
6x60
6x80
6x100
5x120
2x3x130
5x120

standing crunch (lat pully)
15x35
12x45heavy

side bends
15x
12x

pull over machine getest
snap niet dat 90% van de gym dit doet :/

biceps preacher machine
15/12/7x??

opmerkingen
Mongolen in de gym. Sta bij het db rack die one handed db te doen. Motoriek gestoord met links, nee gaat er een aap 50cm naast me alvast op het bankje liggen flyen, terwijl ik spastisch met die db sta te worstelen. Voor hetzelfde geld moet ik die db droppen en dan heeft ie een groot probleem. Dus het bankje rechts van mij zover ik kon opgeschoven naar rechts, maar daarnaast was er ook 1 bezig met db presses dus kon niet echt ver. Naja na rep 4 vond ik het te gevaarlijk worden, dus ik wissel van hand ram ik met rechts bijna een lichtbak aan goort, omdat ik daarnu onder stond...bleh..ik denk lul nr 2 is klaar met flyen, dus ik sneak ff snel naar links toe. En jahoor lul 1 gaat weer fijn liggen en flyen terwijl ik 30cm naast zijn bankje sta. Ik snap sommige mensen echt niet.

anyway strikt valt ernstig tegen, alhoewel die 4x85 best goed ging(misschien lukt 4x90 op een goede dag ook wel), heb ik nog steeds zwakke schouders, maar voor me push press bomt het, voorals nog, dus weinig :P
 
Laatst bewerkt:
hahah die lulloscene is wel herkenbaar... mensen snappen dat gewoon niet, bij ons lopen ze gewoon rakelings langs de je weights als je aan het squatten bent
 
héhé ken dat, bij mij lopen er zelfs idioten halve meter achter me als ik max op pushpress etc, ahja mijn probleem niet als ze 120kg ofzo op hun kop krijgen
 
gewoon laten vallen... ff een statement maken, dan heb je er nooit nog last van :p

lol, wel klote dat je meer die ander in de gaten moet houden dan je eigen oefening...

wel sterke stats jij :o damn!
 
héhé ken dat, bij mij lopen er zelfs idioten halve meter achter me als ik max op pushpress etc, ahja mijn probleem niet als ze 120kg ofzo op hun kop krijgen

1 x gehad gast was net sneller dan de barbell. Behoorlijk geschrokken maar als ik met zo'n gewicht sta ga ik niet eindeloos wachten op een pushdown gastje.
 
k*t training...

deadlift
2x10x60
2x6x100
toen green band bevestig zoals alex het doet zie filmpje....
3x100
3x120
3x140
3x160
1x180
1x200
1x200

pin 16 bent knee gm
3x60
3x100

3x100 vanaf de houders naar de pins en terug
3x120 idem

pin 18
3x120 sumo stand

allemaal k*t..waar is de groove :(

farmer deads 5cm onder de knie ofzo
5x160
5x200
1x240 +13sec sissy hold...kan nog langer maar geen zin meer

pull up blauwe band assist
6x
6x
6x

opmerking
BAGGER...geen idee hoeveel topspanning, maar vertieft zwaar ...die green band word al uitgerekt tot 220cm en dan ga je nog is er op staan en liften...Tis ook een crime om hem er omheen te krijgen, er af gemakkelijker :P
Gm gingen zo bagger...bleh...
farmers deads zijn wel kick, volgende keer is serieus doen :D

http://nl.youtube.com/watch?v=bU9rJ4dnAb4
 
bench
15xbar
12x40
10x60
6x80
5x100zwaar
5x120ZWAAR

3board
5x140
3x160
1x170
1x180pr (wel met me kont los geweest, maar ach)
Fx180 uit de groove en spanning kwijt= een K-harde failure

small bench strikt as hell
6x100
6x110
6x120

db extension liggend
10x15
8x20

db row
10x25
10x45
10x65(strap ipv raw)pr
5x85 pr
6x85 pr

opmerkingen
was op de heen weg helemaal opgefokt voor die bench, kom ik aan bleh begon te gapen etc...naja toch ene pr-tje.
Db row is met straps gedaan, ik word toch wel belemmerd door me grip daarop..naja..
 
netjes toch die 3board :)
 
btw 2 opgepompte nieuwe foto's @ my gallery
 
Hoe kan ik bij jou gallerij komen (haalt snikkel uit broek in afwachting van een climax :ds:)
 
om onder mijn karma balkje op pics te klikken ...i guess...tis maar een idee :P
 
[Link niet meer beschikbaar]

De tering, wat een hoofd :roflol:
Maar rug ziet er goed uit George from the Jungle!
 
Die foto achtervolgd me nog steeds, ondanks ik daar op mijn droogst ever stond heeft niemand daar meer oog voor :P
 
Die foto achtervolgd me nog steeds, ondanks ik daar op mijn droogst ever stond heeft niemand daar meer oog voor :P

Eh nee.....want je gay BB-pose springt meer in het het oog, haha!

Verrader!!! Je bent helemaal geen SM of PL-er, je bent gewoon een ordinaire undercover BB-er!





:D
 
Lijkt wel of je echt breed bent vetzak:D
 
Ik hoor het alweer...allemaal haterzzz!!!
 
Haten is verlaten!!!
 
Back
Naar boven