MuscleMeat

chiropractor gezocht...

Lowtje

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ik heb al 2 jaar last van mijn onderrug.
Niet zozeer de wervelkolom maar net daarnaast.
Er is ook niet van buitenaf op te drukken zoals bijvoorbeeld bij je wervels want dan voel ik niets.
Ik ben al bij de dokter geweest en daarna naar een manueel therapeut en een sportfysiotherapeut. Beide konden niet veel voor mijn doen en ook voelde ik weinig van de behandelingen anders dan dat ze bijvoorbeeld mijn nek meerdere keren hebben losgemaakt.
Ik heb sinds ruim 2 jaar ook een nieuw matras wat te hard is, zou dit ermee te maken kunnen hebben? De nieuwe is zowizo onderweg maar zou het kunnen?? Het vreemde is ook dat ik met trainen geen pijn heb met kracht of wat dan ook, het is alleen als ik ontspannen opsta of ga zitten.

Graag jullie idee en eventueel ervaringen in omgeving alphen aan den rijn met chiropractors.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

scoliose?
Heb ik ook lichte vorm.
Je kan voor de zekerheid RX scan laten nemen.

Rontgen foto laten maken sowieso.
Bleek dat ik een beklemde zenuw had rechts in mijn onderrug.
Ik ben zelf ook door meerdere fyiostherapeuten opgelicht, die gaste weten vrij weinig.

ik ken een goeie chiropractor in Noordwijk: lifestylechiropractic. misschien even kijken?

Als het geen probleem met betrekking tot de wervelkolom is zal een chiropractor weinig voor je gaan doen denk ik. Wat zegt de huisarts?

Kwam ff dit topic tegen, hoe staat het met de rugpijn?

Ik heb ook al ongeveer 1j rugpijn, klachten ongeveer hetzelfde (zitten is zeer lastig, geeft vaak steken). Fysiotherapie gehad voor instabiele bekken (1 been is korter) en zwakke Transverse Abdominis TA, hielp niet.

Gisteren chiropractor opgezocht, die vertelde mij dat men ruggewervels niet mooi recht liepen en na dit te kraken stonden ze terug recht. Hij zegt wel dat de wervels na een tijd terug wat zullen verschuiven, door trainen en omdat men spieren het nu gewoon zijn om de wervels op deze plaats te houden en dan moet ik terug gekraakt worden. Momenteel heb ik dus zo goed als geen problemen meer met zitten! Ik veronderstel dat wnaneer ik nog een paar x ben gekraakt en wat fysio oefeningen doe alles terug in orde is.

Iig zorgt een zwakke TA niet voor rugpijn, dus ik vind het ook belachelijk dat fysio enkel hierop focust en niet op de klachten die ik zelf had. Natuurlijk is dit ook wel een indicator voor de oorsprong van de problemen.

Terug
Naar boven