Fitness Seller

Chlomid over datum?

tricker

Cool Novice
Waardering
0
Ik zit in mn diana only kuur.
Zit op 30mg per dag, en ben 2 december klaar met 5 weken.
Nu staat er op mn chlomid verpakking: exp. date: december 2009.
Kan ik het dan in december wel of niet gebruiken? Weet namelijk niet of het staat voor eind december of gewoon begin december.

Het is ook niet zo dat op 01/01/2010 in ene de boel waardeloos is. De kwaliteit is gegarandeerd t/ 12/2009, maar daarna is het nog te gebruiken hoor. Alleen de kwaliteit van de stof zal langzaam af kunnen gaan nemen.

Ik zit in mn diana only kuur.
Zit op 30mg per dag, en ben 2 december klaar met 5 weken.
Nu staat er op mn chlomid verpakking: exp. date: december 2009.
Kan ik het dan in december wel of niet gebruiken? Weet namelijk niet of het staat voor eind december of gewoon begin december.

chlomid is kk zooi.. beter gewoon nolva pakken

Alleen nolva in nakuur??

clomid tijdens is dus af te raden?

• Topic Starter Topic Starter

Ben het volkomen met je eens, heb helaas de chlomid al dus zal die pakken, volgende keer ga ik ook voor nolvadex. Vind de sides van chlomid toch wat "te".

Maar goed hij is dus nog te gebruiken, ik blij, bedankt voor de posts allemaal

Leg eens uit?
Voor zover ik weet stimuleert clomid tevens de afgifte van LH door de hypothalamus waardoor je testikels aangespoord worden je natuurlijke testosterone productie weer op gang te brengen.
Nolvadex blocked de receptoren voor oestrogeen, maar doet helemaal niks om je eigen productie terug op gang te trekken.

Mvg
GS

Clomid bezorgt een boel mensen een behoorlijke dip....in de vorm van down (depri) voelen.

ok, na kun je dus beide gebruiken.
Maar je leest dus ook wel eens dat ze tijdens de kuur clomid gebruiken om het vervelende effect zoveel mogelijk tegen te gaan zodat je dip naderhand minder is????

Maar je leest dus ook wel eens dat ze tijdens de kuur clomid gebruiken om het vervelende effect zoveel mogelijk tegen te gaan zodat je dip naderhand minder is????

Dat weet ik niet, wel dat men nolva in de kuur neemt...op slechts 10mg ofzo.
Zou vocht tegen gaan.
Maar ja, dat is nou juist zo goed.

Geen idee.
Ik zou wel eens HCG nemen midden in een kuur, maar nooit clomid.
Je LH afgifte proberen stimuleren midden in een kuur is volgens mij zinloos.
De enige reden om clomid te nemen in een kuur is de anti-estrogene werking, en dan prefereer ik gewoon proviron.

Leg eens uit?
Voor zover ik weet stimuleert clomid tevens de afgifte van LH door de hypothalamus waardoor je testikels aangespoord worden je natuurlijke testosterone productie weer op gang te brengen.
Nolvadex blocked de receptoren voor oestrogeen, maar doet helemaal niks om je eigen productie terug op gang te trekken.

Mvg
GS

Fout. :)

Fertil Steril. 1978 Mar;29(3):320-7.

Hormonal effects of an antiestrogen, tamoxifen, in normal and oligospermic men.
Vermeulen A, Comhaire F.

The administration of tamoxifen, 20 mg/day for 10 days, to normal males produced a moderate increase in luteinizing hormone (LH), follicle-stimulating hormone (FSH), testosterone, and estradiol levels, comparable to the effect of 150 mg of clomiphene citrate (Clomid). However, whereas Clomid produced a decrease in the LH response to LH-releasing hormone (LHRH), no such effect was seen after the administration of tamoxifen. In fact, prolonged treatment (6 weeks) with tamoxifen significantly increased the LH response to LHRL. Treatment of patients with "idiopathic" oligospermia for 6 to 9 months resulted in a significant increase in gonadotropin, testosterone, and estradiol levels. A significant increase in sperm density was observed only in subjects with oligospermia below 20 X 10(6)/ml and normal basal FSH levels. When basal FSH levels were increased or oligospermia was moderate (greater than 20 X 10(6)/ml); no effect on sperm density was seen. As sperm density increased, FSH levels decreased, suggesting an inhibin effect. Sperm motility was not improved by tamoxifen treatment. In five boys with delayed puberty, tamoxifen treatment appeared to activate the pituitary-gonadal axis and pubertal development.

PMID: 640052 [PubMed - indexed for MEDLINE]

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/640052?dopt=Abstract

Interesting, wist ik niet.
Bedankt voor die info!

Clomid kan zelfs gevaarlijk zijn. Overgens is 150mg pd de normale dosis. Hou je oogboldruk in de gaten.

Clomid verliest ook snel zijn prikkel op de Hypofise,nolva daarintegen is sterker,met minder. Max 20mg pd.

Overgens kost clomid helemaal niets,dus een verlies is het ook niet als je het wegflikkert en er nolva voor in de plaats neemt.

Bij zeer lange zware kuren is een combinatie wel weer lekker,maar dan spreek ik van 9-12mnd on.

clomid is toch voor in de cut verhoogt bloeddruk toch zwaar voor je hart enzo of ben in de war of kan het ook voor na kuur gebracht worden?

Waar kom je vandaan ? Mars ofzo?

wacht ben in de warXD is clen ahah:p

Terug
Naar boven